Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
felicity schreef:Wat zijn kinksky paarden?
En hoe je het zo verteld klinkt het wel interesant. Braaf maar veelzeidig.
felicity schreef:Misschien ook wat voor mij
) Daarom had ik hier een oproep geplaatst, want alles wat je erover leest op internet is echt fantastisch. Ideaal gewoon. Wilde wel eens weten of meer mensen een kinky uit duitsland/tjechie hebben of contacten met handelaars ervan.felicity schreef:Kan je ook niks vinden via google?

felicity schreef:Alleen de prijs. Hmmmm
Misschien is het goedekoper als je met een paar mensen zo'n paard koopt en laar overbrengen naar nederland.

Cassidy schreef:een Cremello met Kinsky afstamming, en is inmiddels in het bezit van Paardentandarts Christie Dreessen die er ook mee dekt.

Ze praten zo wat als mensen 

Owen4ever schreef:Hoi
Persoonlijk vind ik ze niet zo duur.
Je hebt al een echte Kinsky voor 8000 euro.
En dan heb je een goed paard, aparte kleur, mooie gangen, echt veelzijdig sport paard met veel karakter.
Veel andalusiers kosten 10.000 euro en dan heb je heus geen sportpaard!
Wat maakt ze speciaal?
Ze zijn heeeeel mooi en blinken in alles uit.
Atom van Mandy is gekozen (als eerste niet duitse paard!!!) tot best gaand rijpaard van Duitsland.
Hij loopt grandprix dressuur!
Er zijn ook verscheidene Kinsky's die op hoog niveau eventing en jumping doen.
Maar veel mensen hebben ze lekker thuis voor klassieke dressuur, voor de koets, buitenritten en jachten... wat je maar wilt!
En ze zijn heel slimZe praten zo wat als mensen
Groetjes,
Josepha
russel schreef:Ik ben nu heel nieuwsgierig, zou ze wel irl willen zien.
Herken ik altijd een Kinksy aan de kleur? Anda's zijn zo specifiek die herken je wel.