Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dorientjuh schreef:Volgens mij kan natural horsemanship ook een heel stuk helpen, dan voelt je merrie zich een stuk meer begrepen. Kijk eens op www.parelli.nl en neem contact op met Eddy Modde. Kijk ook eens op www.paardnatuurlijk.nl en neem daar ook eens contact mee op.
Heel veel sterkte!
ikke schreef:Wat zou je willen bereiken? Het is wel leuk om allerlei namen te roepen en hoe geweldig ze wel (niet) zijn, maar wat is JOU doel?
Waarom zou je je pony pesten met andere mensen als ze overduidelijk te kennen geeft daar geen zin in te hebben?
denice schreef:omdat mijn pony een enorm gevaar is en als ik aangeklaagd wordt, ik heel ver van huis ben.
denice schreef:maar nog meer omdat ik hoop iets te weten te komen, waardoor ik weet wat haar allemaal precies dwars zit, en hoe ik haar weer terug in evenwicht kan brengen.
en ookal bijt ze dan nog iedereen, dat kan me niets schelen, als ze maar een beetje gelukkiger wordt..
mmouse schreef:Misschien dat "de Ballingehof" of Carola van Berkel (murchin.com) je kan helpen. Zij "praten niet met paarden" maar hebben wel veel ervaring met probleempaarden en natuurlijk paardengedrag.
Fjordenmaniak schreef:Marijke Böinck: http://www.cherokeepaarden.nl/index2.htm
Ik ken haar verder niet persoonlijk alleen omdat een vriendin haar paard door haar heeft laten behandelen, en ze wist dingen die Marijke niet kon weten door het ergens op te zoeken.
denice schreef:ikke schreef:Wat zou je willen bereiken? Het is wel leuk om allerlei namen te roepen en hoe geweldig ze wel (niet) zijn, maar wat is JOU doel?
Waarom zou je je pony pesten met andere mensen als ze overduidelijk te kennen geeft daar geen zin in te hebben?
omdat mijn pony een enorm gevaar is en als ik aangeklaagd wordt, ik heel ver van huis ben.
maar nog meer omdat ik hoop iets te weten te komen, waardoor ik weet wat haar allemaal precies dwars zit, en hoe ik haar weer terug in evenwicht kan brengen.
en ookal bijt ze dan nog iedereen, dat kan me niets schelen, als ze maar een beetje gelukkiger wordt..

anders even mailen met haar