Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) Hij krijgt dan een hardere tik dan als hij iets doet dan niet mag en ontspant dan en kijkt met zo'n gezicht van *zaaaaaalig* terwijl hij anders doet alsof de wereld vergaat. *gevoelsbeeesje
*

Het bloed zit aan je handen, je hand tintelt er zelfs af en toe van en het paard is helemaal blij! Zelfs als je op haar hoofd slaat (ze zitten ook wel eens op d'r wang); ze houdt zelfs haar hoofd schuin zodat je er gemakkelijk bij kunt.
prijs van die Fly-over vind ik nog wel meevallen (of worden ze duurder naar mate ze groter moeten?)

(een totale set krijg je dan wel weer korting op hoor)

wizewo schreef:Dit hou ik in de gaten.
Ik heb nu een middeltje zonder naam en ingredienten maar dat wel redelijk werkt. Zo te ruiken is het iets met kruidnagelen en cirtonella.
Het irritante aan die beesjes is dat als je er een tik op geeft dat je ze vaak even verdoofd en dat ze voor ze de grond raken al weer weg vliegen. Dus of hard slaan of ze rollen*mm*. (beide oplossingen zijn goedgekeurd door mijn paard, die komt nog steeds galopperend naar me toe van haal dat beest weg) Hij krijgt dan een hardere tik dan als hij iets doet dan niet mag en ontspant dan en kijkt met zo'n gezicht van *zaaaaaalig* terwijl hij anders doet alsof de wereld vergaat. *gevoelsbeeesje
*
Even voor de duidelijkheid: Hij wordt absoluut niet mishandeld dit in tegenstelling tot de daasjes }> .
Trouwens bij de mijne zitten ze vooral op zijn kont en nek en het wordt erger naarmate hij meer zweet. Voor een uur of 8 en vanaf een uur of 10 s'avonds zie je er maar een enkeling, maar daartussen...

) tamaraatjuh schreef:Ik gebruik veerust...werkt volgens mij wel

Hmmm, toch maar even kijken of ik uitvinderskwaliteiten bezit...
Liezel1 schreef:bremsen en bremsen???
Citaat:Zedan Bremsenbremse is bijzonder geschikt voor paarden die erg veel last hebben van vliegen, dazen en horzels. Deze spray is licht van kleur waardoor het ook bijzonder geschikt is om bij lichte paarden te gebruiken. Door de natuurlijke samenstelling is deze spray ook geschikt voor gebruik rondom de ogen en de mond. Tevens geschikt voor gebruik bij uw hond of kat.