) eigenlijk totaal geen reactie, accepteerde het alsof het de normaalste zaak van de wereld was, ook al was het de eerste keer met kruissingels om de buik en been kruissingels. Kortom, het kan haar geen bal schelen allemaal, vrachtwagens tractoren, ze is nergens bang van.mijn vraag is (ik heb het haar nu al een paar keer zien doen) is dat ze een verse hoop stront van een van mijn andere paarden (alpha merrie) uit elkaar klauwt met haar voorbeen, en vervolgens eroverheen plast
Ik dacht dat alleen hengsten dit deden ? althans ik heb dit tot nu toe alleen nog maar bij hengsten gezien- waarbij het pure "dominantie" is.De merrie bij wie ze dit doet is zelf uitermate dominant tegenover andere paarden- de verhouding tot mijn jaarling is super, daarnet stonden ze elkaar nog te "krabben" en als deze merrie hengstig is (nog een vraag !) mag ze zelfs "drinken" bij haar (deze merrie heeft nog nooit een veulen gehad!)
wie herkent dit ?
. Onze twentermerrie doet het ook, nu een beetje minder dan vorig jaar, maar is nogal dominant over de anderen. Behalve uit elkaar krabben en er overheen plassen, eet ze de mest van haar weidemaatje ook op