Welke Lederen peesbeschermers?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

#Ymke#

Welke Lederen peesbeschermers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-05 16:28

Voor het net ben ik op zoek naar een stel lederen peesbeschermers MET bont! Ik heb een zadel in de kleur Negro (chocobruin, van kentaur) en wil hier graag zo'n zelfde kleur peesbeschermers bij. Van kentaur hebben ze ook peesbeschermers, maar ik heb geen idee wat voor kwaliteit! Wie heeft ervaring met lederen peesbeschermers met bont en welke raden jullie mij aan?

Anoniem

Re: Welke Lederen peesbeschermers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 16:30

Ik heb er geen ervaring mee
Maar ik weet dat er zijn met uitneembaar bont en dat lijkt me erg gemakkelijk met het zuiver maken.

Maar of die in de goede kleur zijn? Bloos

San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 16:31

Ik heb die van Kentaur ook gezien, volgens mij zijn ze wel van een goede kwaliteit! Helaas heb ik nu geen geld ervoor, anders had ik ze ook gekocht!

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-05 16:32

inderdaad bedoel ik van die lederen met uitneembaar bont. Ik weet dat ze er van BR , Jos lansink zijn, maar er zijn vast wel meer soorten lijkt mij Haha!

Kleur mag ook ietsje afwijken, zolang het maar niet heeel erg veel is.. ( ik weet het, ben een muts Bloos )

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 16:35

Ik heb de Choco beschermers van Kentaur.
Heb ook een choco zadel, maar de Kentaur beschermers zijn toch meer gewoon donkerbruin dan choco.

Maar als je ook een Kentaur zadel heb dan zal het wel dezelfde kleur zijn. Ik ben harstikke tevreden met de beschermers, je krijgt Neopreen voering erbij en bont voering. Er zit gigantisch veel bont in, erg luxe!

Ik gebruik ze best veel, zien er nog steeds goed uit. Ik heb met van die "drukdingen" en niet met gespen. Deze rekken ook amper uit.
Ik heb ze bij Ooteman gekocht, prima service. jij zegt welke je wilt en hun bestellen ze voor je bij de leverancier. Echt super! Ik raad ze je aan. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 16:35

Citaat:
kentaur peesbeschermers samen met uitneembaar bont en neopreen,kleur op voorraad Dromenwart en tobacco,full,cob,pony.Bijpassende kogelbeschermers met bont en neopreen 52 euro

dan lijken ze bij dielink toch goedkoper (heb niet naar verzendkosten gekeken)

edit
zie nu rechts boven in 85,- staan??
Nu snap ik 'm niet meer
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-06-05 16:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 16:36

Precies in de link erboven heb ik, alleen dan Choco kleur.
Ik zou ze alleen bij Ooteman bestellen. Daar betaal je in de €70 euro voor de voorbeschermers en in de €60 voor de strijklappen! Knipoog

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-05 16:39

die van de link zien er wel lekker uit, zou ze bijna zelf omdoen Haha! Tong uitsteken

Heb je ook nog andere soorten dan, met gespjes ofzo?

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 16:47

Ja! Je hebt er echt onwijs veel.
Als je Ooteman mailt over Kentaur beschermers, geven hun je een website van Kentaur vol met beenbeschermers. Lachen

Runningkawa, ik zag die €85 staan, daarom zei ik het idd.

Pipsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 16:49

Ik heb ook die van Kentaur gehad. Een maat full had ik gekocht voor mijn paard, maar de riempjes waren te kort. Boos! Ze pasten gewoon niet. Zonder bont nog wel maar met bont niet. Verdrietig Ik zag deze nog staan
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=63&t=428322 of wijkt redwood te veel af?

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 16:53

Ik heb ook Maat Full, paard van 1.64 heb ik. Daar passen ze zonder bont op het 2e gaatje, met bont op de 1e.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-05 16:55

redwood is lelijk Tong uitsteken

Neej, hij wijkt téveel af van de kleur die ik heb..

Bij die link van ooteman staan de peesbeschermers voor 85 euro en de strijklappen voor 74 euro.

Bij de link van animo ruitersport staan de peesbeschermers voor 85 en de strijklappen voor 52 euro?

beetje vaag