ik zeg met die vezels/stoffen en hij zegt de achterbergbodem..
ik hoop dat jullie snappen wat wij bedoelen

wat is nou beter? of is het beide goed?
graag jullie mening ook gevraagd.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ik zou niet weten wat die andere is maar Agterberg is toch niet voor niks overal bekend... zij leggen op heel veel grote concoursen de bodems aan... en ik moet zeggen, wat voor weer het ook is, onze bak is berijdbaar

Het is een superbodem, niet te hard of te zwaar en het veert heel goed. Ook is het geschikt voor zowel dressuur als springen en inderdaad voor alle weersomstandigheden geschikt! 
* 
Fiej schreef:omdat ik moest...
ik vind stofbodem beter
*geintje ho0r Den*
MsMarit schreef:Je moet niet alles doen wat Dennis zegt dan komt het niet meer goed ho0r![]()
*geintje ho0r Den*
En wel banketstaaf dat je dan zelf niet eens reageerd

nou iedereen zijn mening ik vind achterberg (maar jij speelt vals jij laat mensen stemmen
) justicehcb schreef:zo christel ik heb wel gelijk henou iedereen zijn mening ik vind achterberg (maar jij speelt vals jij laat mensen stemmen
)
agjaah jij mag ook wel eens gelijk hebben..toch? 

Needje schreef:Bestaat een achterberg alleen uit zand?? (gewoon ff een vraagje)
janne schreef:mischien krijgen we bernard nog n keertje zover he anne haha.
hou duur zo zon bodem zijn agterberg of van doorn?

die bodems zijn egt geweldig in de winter zijn ze niet snel bevroren en in de zomer zijn ze ook super als je ze gewoon sproeit en ze worden nooit zwaar. er moet wel om de zoveel jaar een nieuwe laag op anders worden ze heel hard maar dat moet denk ik bij alle bodems. Linda86 schreef:
Denk bij agterberg aan zo'n 20 euro per vierkante meter.