Trailerladen Balingehof

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mitnait

Trailerladen Balingehof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-05 16:14

Ik wil mijn paard door hun laten trainen om in de trailer te gaan op een normale manier, wie heeft er hier ervaring mee? Ik wou graag weten hoe het in z'n werk gaat.

Alvast bedankt!

Sodera

Re: Trailerladen Balingehof

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 17:43

Ik heb er ervaring mee, bij mijn pony werkt het heel goed, kennissen van mij zijn er geweest, en die hebben het zo hun paard geleerd en omdat zij het daar hebben geleerd hebben ze het mijn pony geleerd! Je kunt hen altijd even bellen, en uitleg vragen, en misschien dat je _MaanMeisje_ een pb kan sturen, haar ouders zijn nl de mensen die het mijn pony hebben geleerd, en zij is ook verschillende keren meegeweest naar John en Monya.
Ook staan ze nog wel eens in de Bit met probleem paarden

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 17:47

Monya zit ook op Bokt... je kan haar een pb sturen... Lachen

Mitnait

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-05 10:18

Oke super

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 11:33

Mijn paard heeft daar ook leren trailerladen Haha! !
En dat is deze zomer al weer 2 jaar geleden, en het gaat nog steeds top Lachen !

Sione

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 16:20

Ik heb mijn paard gisteren weer opgehaald. Hij heeft 2 weken bij John en Monya gestaan. Hij loopt nu braaf de trailer op. Terwijl hij op de klep ging liggen omdat hij er echt niet in wilde en dit als laatste redmiddel zag.
Het geleerde moet nu nog gaan vestigen bij hem dus ik moet blijven oefenen maar als ik me maar aan hun systeem hou (en dat leren ze je) dan gaat het lukken. Echt super, niet twijfelen maar doen. Ik ben blij dat ik deze stap gezet heb. Het is het geld dubbel en dwars waard !! Succes, groetjes Sione