Ik ben voor ons veulen een verzekering aan het regelen. Hij zit nu nog bij de fokker in de verzekering.Ik heb eigenlijk 3 vragen:
Mijn vraag is wat zijn jullie ervaringen met Hippo/Amev, EFO en Fairmount. Deze drie heb ik zitten opzoeken en uitgezocht. Maar zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer
Mijn andere paard is destijds door mijn moeder geregeld en die heeft dus ook geen ziektekostenverzekering. Ik wil dat met dit beestje wel doen. Weet iemand hoe dat zit met veulens?
Ik ben er al wel uit dat ik ws een uitgebreide basisverzekering met uitgebreide ziektekosten wil. Maar weet iemand van de diverse verzekeringen wat het verschil is.
En als je paard nou ongeschikt is na zoveel jaar( bv kreupel) ben je dan verplicht om je paard aan de verzekering te verkopen? ( dat soort geluiden hoor ik dus en dat wil ik niet)
Eigenlijk zijn het dus meerdere vragen. Ik heb nog wel even de tijd om het te regelen maar ik weet het echt niet meer. Hippo lijkt zo commercieel en die andere ken ik niet zo goed.