Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Quellian schreef:Ik vind dat, als je weet dat er een opzegtermijn wordt gehanteerd, dat je je eraan moet houden. Of je het doet is een tweede, maar ik vind het een blijk van fatsoen. En buiten dat is de paardenwereld heel klein
bolletje schreef:als er niks is getekend ben je nergens toe verplicht, zou wel zeggen van tevoren dat je weggaat.
piggeljay schreef:felicity als je dat bij mij zou doen mocht je met je paard direct vertrekken.
als ik ergens de pest aan heb is het als pension gasten paarden van andere gaan voeren.
ik heb dat twee keer mee gemaakt, dat gasten niet alleen hun paard maar ook de paarden van andere gingen voeren, terwijl ik boodschappen aan het doen was, die avond kon ik met een van de paarden gaan wandelen omdat ze twee uur daarvoor voer hadden gehad van mij ( voor ik wegging) en dat paard een colic aanval kreeg. de tweede keer dat dat gebeurde kreeg een paard voer die die ochtend door een dierenarts was behandeld en waarmee met de eigenaar was afgesproken dat het paard een dag geen voer mocht hebben.
eigen paard voeren o.k. wel even melden dat je hem wat gegeven hebt, paarden van een ander afblijven!

(al is het maar omdat je misschien ooit terug wil/moet)