Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En van een foto karakter enzo aflezen kan iedereen met een beetje verstand van paardeen wel. beautylover schreef:dianne,een oude vrouw die wij kennen heeft een speciale gave met paarden. zij zegt daar een tweede 'ik' tegen..
ik had foto's gestuurd van roxo en ook de bloedlijnen..
en dit zij ze erover:
dit nog jonge paardje is niet alleen een schoonheid om te zien maar beschikt ook over 3 uitzonderlijke gangen die nodig zijn voor de disiplines waarin zij uitblinkt!
het is een zéér hoog in het bloed staand paard met vooral zeer goede moederlijnen.
het blinkt uit in de dressuur én springen.voor beide is ze,zoals ik altijd zeg: excellent(uitstekend,uitmuntend,super) getalenteerd!!
je kunt dit paard opleiden tot het állerhoogste niveau.qua temperament is het een zéér gevoelig dier.doe dan ook alles met veel geduld en vriendelijkheid.doe dat zéker met het zadelmak maken en het inrijden.(hierover spreken we elkaar later).wanneer jij het vertrouwen gewonnen hebt en zij jou als leidster erkent heb je er een bijzonder fijn en goed paard aan.
ze heeft mooi,droog,hard beenwerk,zonder gebreken.
toevallig had zij dit vandaag geschreven.
ze heeft niet alles geschreven denk ik want we gaan er woensdag heen..