). Die neus riem zit echt vaag bevestigd, en ik vind ze nog prijzig ook. Zelfs de verkopers in de winkel waar ik mijn paardenspul koop vinden het lelijk en zeggen dat. Wat vind jij van deze hoofdstellen? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). Die neus riem zit echt vaag bevestigd, en ik vind ze nog prijzig ook. Zelfs de verkopers in de winkel waar ik mijn paardenspul koop vinden het lelijk en zeggen dat. Wat vind jij van deze hoofdstellen? zitake schreef:zijn het van die hoofdstelletjes in van die halsterstof?
.
Quidou schreef:zijn het niet van die endurance hoofdstellen???

heb geen full , alleen pony en cob maar ze vallen groot
)
astridastrid schreef:Zijn toch die TPU hoofdstellen? Die heb ik, vind ze ideaal! Blijven lekker soepel en zacht voor het paard, makkelijk schoon te maken, leuke kleurtjes en ideaal in gebruik. En niet duur in vergelijking met Biothane! Overigens heb ik de sperriem eraf gehaald, dus ik heb geen last van de bevestiging. Ik heb een oranje.
Maar ik weet niet precies wat je met dit topic wilt? Ben je een endurance rijder of niet?
MMaxje schreef:zitake schreef:zijn het van die hoofdstelletjes in van die halsterstof?
Die heb ik, met beige op de neusriem en bij de teugels. Tja, ik vind t maar een onding
Allegra schreef:Clips om het bit af te klikken kun je er toch zo zelf aan doen? Ze zijn overal los verkrijgbaar
jes29 schreef:Weet iemand ook hoe duur de "endurance" hoofdstellen van HH zijn?
dekoezegtboe schreef:ik heb een kunststof hoofdstel van norton.... hij bevalt mij prima!!

). Mijn voor keur gaat dan toch echt uit naar een halsterhoofdstel van Norton. Ze zijn maar 20 euro duurder, maar als je extra bakstukken koopt voor je hh hoofdstel ben je evenveel kwijt (en heb je naar mijn idee minder).
) denk ik dat ook dit niet geweldig is, alleen een mode artikel.
. We zullen zien welk hoofdstel als eerste kapot is (ik heb al een vermoeden...).
?).
) dus gelukkig voor ons zijn er meerdere merken waar je uit kan kiezen
.
.