lichaamstaal

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zazoo

lichaamstaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-05 00:15

bij bijvoorbeeld honden zie je duidelijk wat ze van je vinden maar van de meeste paarden kan ik niet zo hoogte krijgen. hebben jullie dat ook of ligt dat aan mij? iemand vroeg wanneer mn pony me begon te herkennen en dat weet ik eigenlijk niet... als ik naar haar toe ga kijkt ze me aan en volgens mij vindt ze me wel aardig maar ik kan echt niet zien wat ze nou echt denkt. ook heb ik niet zo het gevoel dat ik een band met haar heb. ik vind haar leuk en zij mij geloof ik. alles gaat steeds beter maar ik heb niet het gevoel dat ze echt MIJN pony is. ik heb haar ook pas 1,5 maand dus misschien komt dat nog. hoe kregen jullie een band met jullie paard en hoelang duurde het voor die band er was? ze heeft me aan het denken gezet over wat ik nu precies met mn paardje heb en dat weet ik dus niet....

ellepel

Re: lichaamstaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 06:56

duurde bij mijn pony zeker toch wel een jaartje of twee voordat we echt maatjes gingen worden..
poesten vond hij niet fijn, hij was daarvoor nooit veel in handen geweest.

als ik nu kom word ik begroet door gehinnik, vind meneer een potje poetsen heerlijk en kan ik echt wel merken dat we nu maatjes zijn:D

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 07:27

Met Orlanda en mij duurde het denk ik ook een maand of 2 voordat ik het idee had, van ze is MIJN pony. Dat kwam eigenlijk in de tijd dat ze door een paar weken alleen heeft gestaan, toen stok ze ineens heel erg naar mijn toe. Met Wit was dat iets sneller, maar hij is dan ook heel mens gericht.

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 16:41

Toen ik voor het eerst bij arlinde(mijn verzorgpaardje) was.. keek ze me een keer aan en ging verder met grazen.. nu is dat heel anders (na 1,5 maand ong.) Als ik er aan kom komt ze al hinikend naar me toe.. en ik heb gevoel dat het MIJN paardje is terwijl het een verzorgpaardje is nu ben ik dan ook de enigste die echt wat met haar doet.. haar 'eigenaar' om het maar zo even te zeggen geeft haar voer.. en betaalt de kosten en ik doe verder alles met haar...

Gisteren ook toen had ik voor haar een 'vreemde' mee.. en ze liep me de hele tijd achternaa heel lief..

Ik denk dus zelf dat we al een band hebben... ze vertrouwt me volgens mij ook..

Woest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 17:29

bij mijn verzorgpaardje was het bijna liefde op 1ste moment!
we werden voorgesteld aan onze verzorgpaarden (2.5 jaar geleden)
wallas lover moest toen voor fanny zorgen en ik had derect: charleck is mijn verzorgpaard!
hij keek mij aan, en kwam me begroeten zoals hij nu nog doet, stillekes knorren (zo een hele laaage diepe kleine hinnik) Clown
en nu is het echt: hinnik en aankomen 'stappen' want hij staat op pensioen e Cool