Nu wil ik zelf echt heel graag een marathonwagentje, maar die komen gewoon té ver boven mijn budget. Mijn ouders zijn ook niet van plan om (zoveel) mee te betalen. Die kan ik dus wel uit mijn hoofd zetten ...

Maar bij ons in de buurt woont een man die echt heel erg kundig is met roestvrijstaal en dat soort zaken. Hij heeft voor mijn vader een aanhangwagen voor zijn motor inelkaar gezet en ook had hij wat aanpassingen aan mijn oude kar gedaan. Een goede kar aankopen lukt gewoon niet, die zijn mij gewoon te duur, helaas ...
Nu heeft deze man al eens tegen mij gezegt dat hij wel een menwagen voor mij inelkaar wou zetten, tenminste het frame, roestvrijstaal dus
Als voorbeeld kan hij de kar van de vader van een vriendin van mij gebruiken, marathonwagen voor haflinger, maar die voor mij moet dus in een kleinere uitvoering
Maar heeft een van jullie misschien ook ervaring met het zelfbouw van een kar?
'
Die man weet heus wel waar hij mee bezig is hoor ... Ik kan er toch ook niets aan doen dat ik nu niet zoveel geld te besteden heb voor een 'dure' kar, als het op deze manier op te lossen is, dan is dat toch mooi ... ?