Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Op de beenhulpen reageert ze ook niet echt goed meer..
. pricilia schreef:Hallo,
Ik heb een verzorg haflinger.. en ze wordt steeds dikker.. terwijl ze op een schraars stukje land staat.. en ze krijgt nu ook minder eten omdat ze ja te dik wordt.. maar ookal krijgt ze minder voer.. ze wordt als nog dikker lijkt het.. nu denk ik dat ze drachtig.. is. Omdat ze dus steeds dikker wordt.. ze wordt ook niet dikker bij de singel daar.. maar meer naar achter.. bij de achterbenen.. daar in de buurt.. waar drachtige merrie's ook dikker worden.. Wat denken jullie ervan??(ik zal wel even vergelijk foto's zoeken)
Groetjes
In mei is pricilia overleden, en toen kwam arlinde ook dus ik ken haar pas sins mei en weet haar verleden dus neit. Maar ze is nu dus ook al sins mei niet meer hengstig geweest. Ze staat wel alleen maar een boederij verderop heeft shetlander, ik weet alleen niet of er een hengstje bij loopt.(niet dat ze van dat hengste dan drachtig zou worden maar ik heb gehoord dat als er een hengst(je) in de buurt is dat een pony dan vaker hengstig wordt) En een paar boerderijen verderop staan een paar haflingers en die komen vaak langs met de koets.. gewoon er langs rijden(arlinde is nooit met ze in aanraking gekomen!) Dus.