Scheermachine.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ylana

Scheermachine.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-05 18:04

Bokt, help me.

Ik ben op zoek naar een schaarapparaat die geschikt is voor paarden zo wel als voor honden.
Voor het gehele lijf.

Ik zoek me rot, maar kan tot op heden niets vinden.

Weten jullie welk apparaat geschikt is voor mijn doeleinden en waar ik deze kan bestellen.
Het moet via internet omdat ik op dit moment voorlopig niet in het bezit ben van vervoer.

Alvast bedankt!

Kyona

Re: Scheermachine.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 19:21

Volgens mij kan je met zo'n groot paardenscheerapparaat ook een hond doen (niet zo'n ienemienie hondje). Voor de pootjes heb je meestal een opscheermachine nodig (maar daar kan je je hele paard weer niet mee doen). Probeer het eens via google of marktplaats of andere paardensites (misschien aanbiedingen)...
Als je bij marktplaats scheermachine intypt (rechtsbovenin) komt hij met een paar aanbiedingen voor dieren, wellicht zit daar wat bij!

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-05 22:08

Ik bedoel meer het merk en type scheerapparaat.
Er zijn er honderden.

brechje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 22:33

kijk eens op www.agradi.nl daar staan verschillende scheermachines die geschikt zijn voor paarden en honden! Ik haal daar zelf altijd de scheerkoppen voor mijn schapenscheermachine, die kan ook voor honden en je kunt er scheerkoppen op kopen die voor paarden geschikt zijn. Let wel op (ik weet niet voor welke honden je hem wilt gebruiken?): bouviers hebben een lastiger vacht voor de scheermachines en dan is een sterkere kop nodig (schapen ipv paarden), maar dat staat er volgens mij allemaal wel bij en anders kunnen ze je daar vast wel meer info over geven!