Dressuurles (prive) in prov. Groningen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Dressuurles (prive) in prov. Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-05 09:30

Waar kun je in de prov. Groningen goed priveles krijgen? Voor dressuur.

Er schijnt een Kloosterboer in de buurt van Loppersum te zitten. Waar zit deze man precies, wat kost hij en is hij goed?

Verder schijnt er iemand in Schildwolde te zitten die goed lesgeeft (ik heb het niet over stal Salva, dat is evt. ook een optie, die ken ik dus wel).

En waar nog meer? Het is nog niet per direct, maar als ik zelf een auto heb die een trailer mag trekken kan ik dus ook ergens naar toe gaan.

zit er nog iemand in Appingedam e.o.? Of richting Winschoten? (Christa Laarakkers? geen idee hoe de lessen zijn, de kosten weet ik ook niet en of ze aan iedereen lesgeven)

Wie weet er dus een goed adres? Wat zijn de kosten? En waar is het?

hesterv

Re: Dressuurles (prive) in prov. Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 13:14

Ik heb 1x in de 2 weken privé dressuurles bij Ria Haringsma. Streng doch rechtvaardig Clown Leer er superveel van! Zij geeft les in Marum en kost 30,- per uur.
Zie ook www.dressuurstalharingsma.nl

Succes met zoeken verder!
De rest ken ik eigenlijk niet/heb ik nog nooit les van gehad

Lavanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 13:36

Wij rijden bij Kurt Homan in Garnwerd. Hij heeft al meerdere Groningskampioenen opgeleidt en wij vinden hem erg goed. Als je iets wil leren en je wil vooruit dan kan je bij hem heel veel leren.
Hij is geloof ik ook niet zo heel erg duur.

Als je intresse hebt moet je maar even een pbtje sturen Lachen

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 16:33

Stal Laarakkers bij Winschoten: http://www.stallaarakkers.nl/

ik heb zelf les bij Carmen Grondsma (Groningen Opende), die heeft vroeger ZZ-zwaar gereden en is vorig jaar weer begonnen met onervaren paarden in de ZZ-licht. Ze heeft sinds een half? jaar zeer regelmatig les bij Coby van Baalen.
www.dressuurschoolcarmen.nl

Marieke Bloem rijd alleen op landelijke rijvereniging niveau, maar wel zeer verdienstelijk. Zij zit ook ergens op de grens tussen Friesland en Groningen.

Odilia Arkema, www.dehaarhof.nl zit ook in Marum net als Ria Haringsma en heeft vroeger ook ZZ-licht gereden.

kan wel even om me heen vragen waar anderen heen gaan. Maar wat voor niveau instructie zoek je? Tot Z2 niveau of ook daarboven?

De ene Kloosterboer zal wel Jan Enne Kloosterboer zijn, daar heeft mijn instructrice ook nog een tijd les van gehad.

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 16:57

Ik heb goede ervaringen met Marian van Stal Salva. Ik ben er helaas al bijna een jaar niet meer geweest om te lessen, maar dat komt door drachtige / zogende merrie. Sinds kort heeft een vriendin daar ook les met haar "getikte merrie" en het gaat héél goed. Velen hadden de hoop al min of meer opgegeven met die druktemaker, maar door de lessen van Marian gaan ze elke week flink vooruit! Echt super. Ze past zich heel goed aan aan de combinatie. Ik hoop dan ook zelf snel weer de lessen te kunnen oppakken met mn merrie.

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 18:10

hesterv schreef:
Ik heb 1x in de 2 weken privé dressuurles bij Ria Haringsma. Streng doch rechtvaardig Clown Leer er superveel van! Zij geeft les in Marum en kost 30,- per uur.
Zie ook www.dressuurstalharingsma.nl

Succes met zoeken verder!
De rest ken ik eigenlijk niet/heb ik nog nooit les van gehad

Ik ook! Alleen dan elke week. Zij is de eerste waarvan ik wel alles wat ze zegt geloof Haha!