Is het nou eigenlijk zo dat 2 shethengstjes bij elkaar altijd vechten wordt of is er ook een grote kans dat ze gewoon leuk met elkaar spelen?
Punt is... ik heb een mini gekocht (ja al veel topics over hem geopend
) en die staat bij een E, alleen kan hij niet met hem spelen. Gaat allemaal niet zo goed. Ik kan hem niet bij een shet van iemand anders plaatsen want er staan hier alleen merries. De eigenaar van de wei wilde er wel 1 kopen om erbij te zetten wat voor mij qua financien en zorgen erg goed uit zou komen, maar het duurt me wat te lang aangezien ik zie dat mijn paardje er echt last van heeft.... Ik maak me gewoon op het moment veel zorgen om hem... is duidelijk dat hij zich alleen voelt en vaak opgejaagd door de E.
Nu zat ik te kijken of ik een shet erbij kon kopen, maar als ik hem zelf moet kopen mag hij gewoon niet teveel kosten... (+ ben heel erg bang dat ik het straks toch niet kan betalen en hem weg moet doen)
Nu zijn toch de goedkoopste die op internet staan allemaal hengstjes...
Vandaar de vraag..

maar met merrie's gaat het ook goed als die langs de wei lopen
) , daarvoor een gezelschapspaardje koopt : de Shet-hengst , en dan voor het gezelschapspaardje NOG een gezelschapspaardje.... dan zit je met 2 extra paardjes om te onderhouden , te voeren , verzorgen , die ziek kunnen worden....