Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Anita_D schreef:Ik voer Mijten sinds mijn paard zeer atactisch uit Utrecht thuis kwam.
De man die mijn paard zou gaan behandelen gaf als eerste het advies om hem meteen op Biomix te zetten, en werkelijk binnen een week veranderde mijn paard in zijn doen en laten.
Hij bloeide op van een futloos paard met pijn en een slepende achterhand, tot een energiek en vrolijk paard, dat zijn achterhand weer sterk maakte doordat hij weer looplust kreeg!
Ik heb meteen al mijn paarden op Biomix over gezet, dus geen brokken meer.
Inmiddels heet Biomix Herbamix.
Een minder puntje is wel dat het best duur is; 11,75 euro per zak, maar ik zou ze niet meer terug op brokken willen zetten.
Ik heb tussendoor ook weleens de Herbamix even weg gelaten uit het rantsoen, omdat ze veel in de wei stonden, maar ik zag mijn paarden binnen een paar dagen terug vallen.
cavaletti schreef:het is gewoon erg apart, maar de raarste klachten verdwijnen, het is puur natuurlijk alleen zit er een "geheim" recept van kruiden in, dit blijkt te zijn ontwikkeld door een oud boertje uit limburg die geneeskrachtige dingen deed ofzo en het voer ontwikkelde voor al die topruiters.
Prince schreef:Weet iemand ook waar ze dit voer verkopen in Noord-Holland (een dealerlijst ofzo) ?
Anita_D schreef:cavaletti schreef:het is gewoon erg apart, maar de raarste klachten verdwijnen, het is puur natuurlijk alleen zit er een "geheim" recept van kruiden in, dit blijkt te zijn ontwikkeld door een oud boertje uit limburg die geneeskrachtige dingen deed ofzo en het voer ontwikkelde voor al die topruiters.
Hoe weet jij dit![]()
Die man heeft mijn paard genezen en blijft graag buiten de publiciteit
cavaletti schreef:Prince schreef:Weet iemand ook waar ze dit voer verkopen in Noord-Holland (een dealerlijst ofzo) ?
Ik zal even vragen aan mijn dealer of die adressen heeft van andere dealers door het hele land
karoliena schreef:Volgens mij voer ik dit ook alleen bij ons heet het anders. Maar het ziet er hetzeflde uit en komt ook uit Belgie. Ik ben het gaan voeren omdat mn jaarling geen brokken meer wilde eten en erg mager was geworden. Ik ben de muesli gaan voeren in combinatie met alpha A en met een week zag ik al dat hij wat aangekomen was. Ik heb mijn andere pony er ook op gezet.
).