Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
als het binnen 2dagen nog niet goed ingetrokken is ga ik er nog met een doek overheen.
), maar ik moet zeggen dat ik de afgelopen tijd alleen nog maar lederdressing gebruik, lekker makkelijk, je wordt er niet zo vies van en het ziet er mooi uit. of ik nu echt het beste voor het leer doe weet ik niet...SharirBobby schreef:ik heb m'n zadels bij 2 verschillende winkels gekocht, en kreeg 2 verschillend adviezen.
advies winkel 1: vet op alle gevulde delen, olie op de overige delen
advies winkel 2: alles met lederdressing.
nu heb dus 4 dingen (zadelzeep, olie, vet, lederdressing) (vader heeft zich dingen aan laten smeren toen ik er niet bij was), maar ik moet zeggen dat ik de afgelopen tijd alleen nog maar lederdressing gebruik, lekker makkelijk, je wordt er niet zo vies van en het ziet er mooi uit. of ik nu echt het beste voor het leer doe weet ik niet...
ps: bij lederdressing hoef je het toch niet eerst schoon te maken met zadelzeep of doen jullie dat wel? er staat namelijk op de spuitbus dat het het leer ook reinigt.
!!!
.