Ik heb sinds gisteren de Petrie Perfect. Wat voor schoonmaak producten moet ik hier voor gebruiken?
En waar voor zijn laarzenspanners?
(En tips voor het inlopen zijn welkom
) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) 
Dyyy schreef:Maar kan ik nou niet meteen met de laarzen gaan rijden? (Maandag?)
Dyyy schreef:Het model perfect is uitgevoerd met een of andere coating en kun je gewoon af doen met lauw water en dan inspuiten met Bootcare van Petrie oid.Model Perfect is erg makkelijk onderhoudt dusHaai,
Ik heb sinds gisteren de Petrie Perfect. Wat voor schoonmaak producten moet ik hier voor gebruiken?
En waar voor zijn laarzenspanners?
(En tips voor het inlopen zijn welkom)
Woestein schreef:Dyyy schreef:Maar kan ik nou niet meteen met de laarzen gaan rijden? (Maandag?)
Ik heb ze ook en laat me weten hoe jouw littekens eruit komen te zien...
De eerste keer te paard was een ramp...
Maar ik zou ze gewoon eerst goed inlopen en pas over een poosje een keer er mee rijden (niet gelijk een uur want dat werkte bij mij dus niet..)
Ik heb laarzenwas van cavalcura en dat smeer ik er voordat ik wedstrijd heb (dus niet zo vaak) op en laat dat 12 uur "intrekken" om daarna uit te poetsen met een panty... gaan ze super van glansen!
Tevens rijdt ik er enkeld 2 weken voor en tijdens de wedstrijd mee.. vind ze een ramp om uit te doen...
In iedergeval veel succes ermee!
.. Ja, die calvacura heb ik gisteren besteld..