Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Hij is bijna zwart en heeft het na een paar uurtjes wel gezien en krijgt het slecht door de hitte. Als je de mogelijkheid hebt kan je hem beter overdag binnen laten en 's nachts naar buiten doen als je geen schaduw hebt.

Flippertje schreef:Mijn paardje blijft overdag binnen als het zo warm is. Hij mag dan 's ochtends vroeg naar buiten. Hij begint ook t zeuren met die hitte, wordt gek van de beesten en wil dus naar binnen.
moeshie schreef:Paarden horen 24/24 op de weide te staan, waar ze voortdurend grazen(=bewegen) en *paard* zijn.
viefdepief schreef:Maarja een paard dat elke dag een uur echt getraind wordt is ook niet echt natuurlijk en zoals sammetje al zegt is dit vaak niet eens mogelijk (bedoel het niet gemeen ofzo tegen jou)
Maar ik ben echt super blij dat mijn pony elke dag lekker van 9 tot half 6 naar buiten gaat, hij wil aan het eind van de dag ook wel graag naar binnen, zeker omdat ie ook zomerexceem heeft en daar buiten veel last van heeft.
Ik bedoelde 24u op 24