talgbultjes ?!!?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

silverking

talgbultjes ?!!?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-05 20:23

heeey,
mijn pony heeft allemaal bultjes over zijn lichaam behalve op zijn gezicht we dachten aan talg bultjes maar we weten het niet zeker
het is een ruin dus mischien heeft het iets met z'n hormonen te maken hij is nou 6 jaar oud mar sinds z'n eerste had hij het al en het is er alleen in de zomer weet iemand mischien wat het is

XoNo

Re: talgbultjes ?!!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 20:34

Insectenbeten? Te eiwitrijk voer (gras? kuil?)? Zijn meerdere oorzaken die bultjes tot gevolg kunnen hebben.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 07:42

Er is hier laatst ook een topic over geweest, misschien ff zoeken? het is nog niet zo lang geleden.

Daar werd gezegd dat het insectenbeten waren, of idd te eiwitrijk voer.

silverking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-05 20:48

Verdrietig ik denk dat dat het niet is want hij staat bij 8 andere pony's en die hebben dat niet en ze krijgen allemaal het zelfde voer Verdrietig

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 20:52

dat wil niet zo veel zeggen silverking, de één is er nou eenmaal gevoeliger voor als de ander.

JenRocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 22:28

sans6 schreef:
dat wil niet zo veel zeggen silverking, de één is er nou eenmaal gevoeliger voor als de ander.

Idd. Gewoon is naar laten kijken door de DA anders. Als je het niet vertrouwt...
Misschien komt ie binnenkort toch wel op stal bij, gewoon ff vragen Lachen

sabineG

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 00:03

Mijn paard heeft nu ook regelmatig bulten op zijn lijf... Steekvliegjes zijn hiervan de oorzaak!!! HEt paard waarmee hij in de wei staat en regelmatig buiten mee rijdt heeft nergens last van... Ik moet flink antivliegenspul erop doen als ik naar het bos ga, anders lijkt zijn buik wel een kraterveld.. zo vol met bulten!