Wa vinden jullie daar nou van??? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wa vinden jullie daar nou van???
(sorry, dit is het enige wat ik er van kan zeggen) Jura schreef:Anky gebruikt ook hulpmiddelen om de benen hoger op te laten tillen in de passage/piaffe. Ze geven dan tikken op de benen. Ik hou er zelf ook niet van. Maar stroomschokjes?? Nee, nooit van gehoord.
). De eigenaar is zo ontzettend grof met z'n paarden. Hij rijdt ze echt allaemaal kapot. Zomer vorig jaar had hij een nieuw springpaard, en met het inspringen voor een wedstrijd tikte het paard ook alle balken eraf, liep onregelmatig (later bleek dat het paard last had van z'n darmen die in de knoop zaten) Ik snap nog steeds niet dat die man niet doorhad dat het paard gewoon ziek was..Hij vond dat het paard maar ff 'gestimuleerd'moest worden en het arme beest kreeg dus met zo'n stroomaparaatje een schok door z'n neus. Ja toen wou ie wel lopen
hij denderde door alle hindernissen heen. Man was kwaad en heeft het dier nog flink afgeranseld. De volgende ochtend was het paard overleden aan koliek/ darmverstopping... En het kon die man niets schelen, hij vond het jammer dat hij er geen slachtgeld meer voor kreeg...
.. Dat soort mensen zou ik echt iets willen aandoen!!
Maar ja zulke mensen moeten gewoon, nou ja verbannen van paarden worden ofzo. Maar heyt zijn vooral de profs, die moeten vooral aan gepakt worden er moet gewoon veel meer gecontroleerd worden er zijn ook zat maneges die de stallenn maar een paarx uitmesten. Bah