Welke stal- rijschoenen voor de zomer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tittel

Welke stal- rijschoenen voor de zomer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-05 14:55

Ik moet nieuwe stal- rijschoenen hebben voor de zomer. Voor de winter heb ik verschillende schoenen die allemaal lekker gevoerd zijn. Maar nu het weer warmer wordt en mijn (zomer) schoenen het begeven hebben ben ik opzoek naar iets nieuws.

Welke stal- rijschoenen bevallen jullie goed? Ik wil geen leren schoenen. Ze moet goed stevig zitten en je moet er ook goed op kunnen lopen. Ik train veel met paarden vanaf de grond en loop er ook veel mee en voor naar cursussen, dus het is voor mij belangrijk dat ze goed en stevig zitten en je er ook fijn mee kan wandelen/staan. Daarnaast wil ik ze ook voor het rijden gebruiken, want ik heb geen zin om dan weer van schoenen te moeten wisselen. Rijdt recreatief, trektochten, endurence (training).

Ik weet nu eigenlijk niet goed welke schoenen ik zal nemen. Heb mijn vorige (zomer) schoenen wel 10 jaar geleden gekocht (gelijk 4 paar, omdat ze goedkoop waren en uit de selectie gingen. Maar nu weet ik niet goed welke schoenen ik zal kiezen.

Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven.

Dabo

Re: Welke stal- rijschoenen voor de zomer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 20:18

Zeer intressant onderwerp!! Ik neem even een abbo'tje, en schop hem tevens even omhoog Haha! Haha!
Ik rijd zelf met leren jodhpurs, maar die zijn zomers inderdaad best warm! Rubber is geen optie, want dan loop je te soppen. dus... ??

TeSzZz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 21:30

ik hou dit ook even in de gaten Lachen draag op t moment laarzen en dat is echt helemaal niks!

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 21:34

ik sluit me bij dit rijtje aan... Haha!

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 08:03

ik heb dus wel rubbere jodpuhrs en vind dit ideaal....ze zitten goed en ik zweet er niet meer in als in andere schoenen...voor zover ik weet Tong uitsteken
nog een voordeel dat ze niet zo duur zijn..voor 30-40 euro heb je ze al

KellyenXena

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 09:23

Ik heb schoenen van Ariat,zowel 's zomers als 's winters mee rondgerent. Nooit geen 1 blaar gehad,zitten als gegoten.
Het zijn stal/rijschoenen, heb er ook weleens mee gereden en ook dat zit best fijn. Vind ze alleen iets te groot (breed) om dat veilig te doen,op bv jonge/springerige paarden.

Milou1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 10:26

Ikzelf heb mountasin Horse laarzen loop ik s winters en zomers op rond. Alleen als ik stalwerk moet doen loop ik op m'n kisten of hele oude Vans.

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 10:30

ik loop zomers en s'winters gewoon op mijn gympies die zijn helemaal ingelopen en zitten ook het lekkerst..

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 10:43

kirri schreef:
ik loop zomers en s'winters gewoon op mijn gympies die zijn helemaal ingelopen en zitten ook het lekkerst..
Rij je daar ook mee dan..? Lijkt mij niet zo geschikt om mee te rijden...? Haha!

Pjelk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 11:35

Ik heb Mountain horse schoenen. Ik heb ze nog niet echt in de zomer getest (heb ze pas een half jaar ) Maar omdat ze van leer zijn en niet speciaal gevoerd lijken ze me wel geschikt, en daarbij, zitten ze gewoon heel lekker Lachen .

N0_Limit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 13:08

Ik heb dagelijks lekker mijn ariat schoenen aan Haha! Zowel in de winter als in de zomer ik vin ze gewoon heerlijk Cool