gelpad voor op t zadel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

elmiran

gelpad voor op t zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 19:36

Wie heeft er een? ik heb er net een gekocht en ga er zo misschien nog even mee rijden...hoe is jullie ervaring hiermee? en waarvoor heb je t gekocht? ik heb het gekocht omdat ik het eigenlijk wel eens wilde proberen en het me gewoon fijner lijkt zitten vooral als je langer gaat rijden.

adnil

Re: gelpad voor op t zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 19:37

Ik ga er deze week ook een kopen... Ik heb dus echt doordrukplekken die open zijn op mijn billen Bloos ... Heel erg... Dus ik hou dit topic eens in de gaten Haha!

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 19:45

oei das niet zo fijn Bloos .... t zadel wat ik nu heb is wel wat harder dan de andere zadels(kieffer wien) een kennis van mij kan er niet op rijden(ze vind t zadel te hard en heeft nu een ander kieffer zadel) ik rijd nu nog niet zo lang (jong paard) maar mij lijkt het voor als ik langer ga rijden veel prettiger zitten. Ga t nu even uitproberen. nieuw zijn die dingen echt duur...heb een tweedehands maar die ziet er nog z.g.a.n uit. nu ik ben benieuwd Haha!

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 20:52

Mijn zadel is erg hard, en daarvoor heb ik hem. Het is lekker zacht, maar erg zweterig bij warm weer. Vooral op langere ritten heb ik er veel plezier van!

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-05 10:45

ik heb er gisteren even mee gereden, zat een stuk beter, misschien lijkt t maar zo...ik bleef veel beter in t zadel zitten.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-05 15:52

veder niemand meer die met gelpad rijd?

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 16:06

Op het zadel van een bijrijdpaard heeft een tijdlang een bontje gelegen, dat vond ik nix. Met zo'n gelpad heb ik geen ervaring, ik blijf gewoon op mijn steenharde (naja Knipoog) Stübben zitten. Volhardend Clown

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 19:12

Ik heb wel goede ervaringen met échte lamsvellen botjes voor op het zadel, dat zit echt ontzettend fijn en ademt ook echt goed.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 19:40

Hier nog een 'bontje-onder-mijn-kontje' gebruiker Haha! Haha!
met gel zittingen heb ik dus geen ervaring.. sorry!
bont rulez Haha! Haha! (ik gebruik hem trouwens alleen op buitenrit..)

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-05 16:41

verder niemand meer met gelpad? ik heb t al uitgeprobeerd. Het past op veel zadel's dat is wel een voordeel. Alleen heb ik al gemerkt dat het op een zadel met diepe zit wat minder goed ligt. Blijft stevig zitten en voeld dus zacht aan Haha! ga ik zeker veel gebruiken voor de bosritten.