Help!! Dameszadelprobleem

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maja

Help!! Dameszadelprobleem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 17:44

Haj bokkers!!! Haha!
Misschien is het iets waar ik nu nog niet van weet waar ik aan begin, zeg het maar.... Clown

Binnenkort is mijn vader jarig. Ik wil hem verrassen door hem met de koets en de ene Fries thuis op te halen en naar de feestlocatie te brengen (is niet zo ver van elkaar weg) en met de andere te begeleiden. Dat begeleiden wil ik graag in dameszadel doen omdat ik misschien zelfs een vriend zo ver krijg "gewoon" te gaan en dat zou er denk ik wel leuk uitzien. Dromen

Nu is mijn vraag aan jullie: weten jullie (kennen jullie) iemand die een dameszadel heeft en het me voor een week wil lenen of hebben jullie er zelf een??? Alle reacties zijn welkom. (Wat je/die onbekende ervoor wil(t) hebben zou ik dan ook wel willen weten. Ook als je denkt dat ik compleet gek ben maar ik wil het graag doen en weten van jullie wat jullie er van vinden. Cool

Als dit hier niet hoort: sorry, verplaats maar. Ik zou niet weten waar het anders moet....

Dankjewel,
Maja Pling

boeflover

Re: Help!! Dameszadelprobleem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 17:47

leuk idee! ik zou is bellen/mailen naar de dameszadelvereniging. zij geven ook lessen en tijdens die lessen kun je van hun een zadel huren, heb geen idee of ze jou een zadel zouden willen verhuren, maar kunt het proberen.
ik kan je wel aanraden minimaal 1 les te volgen, het is echt TOTAAL anders dan op een engels zadel met 2 benen aan 1 kant.. toen ik een les ging volgen was dat het gene waar ik me het meeste over verbaasde. daarbij moet je wel ff gestuurd worden hoe je moet zitten, omdat je anders met zadel en al gaat schuiven..

Esmeralda

Re: Help!! Dameszadelprobleem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 18:55

idd leuk idee, maar volgens mij kan je niet zomaar zo,n zadel erop leggen en weg rijden. Het zit anders en het voelt ook anders voor het paard.Dus wat boeflover zegt, eerst een lesje nemen ermee. Veel succes met je zoektocht. En als het gelukt is, uiteraad foto,s.