gevraagd: ervaringen gert v/d hof!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

timilon

gevraagd: ervaringen gert v/d hof!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 11:12

wie heeft er ervaring met africhter gert van den hof?
ik heb net met hem gebeld en hij vraagt wel behoorlijk wat geld,maar ik denk wel dat hij het waard is.
(zeker als ik daarna weer op mn tuigertje kan)
ik ben benieuwd of er iemand ervaring heeft met deze man,met paarden die bij hem "in behandeling" zijn geweest etc.

VValar

Re: gevraagd: ervaringen gert v/d hof!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 11:23

Ben naar een clinic van hem geweest, zo'n 2 jaar geleden in Ermelo. Ben zeer over hem te spreken.

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 11:25

Ik heb een clinic van hem bijgewoond en was erg onder de indruk van zijn aanpak! Ik vond het zeer paardvriendelijk! Hij heeft toen in 1 avond op een paar jonge groene paarden (recht uit de wei) gereden en twee probleempaarden laten zien en daarbij uitgelegd hoe hij te werk gaat en waarom. Was heel erg leuk en leerzaam.

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 11:40

oke,klinkt mij erg fijn in de oren!!
weet gewoon niet wat ik met mn paard aanmoet,en tja,hij is toch wel heel erg bekend met dit soort gevallen.COOL!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 13:11

Ik heb al 2x een clinic van hem gezien.
Hij is heel eerlijk met de paarden, en als ik problemen had, zou ik hem zeker overwegen.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 13:44

Ik heb hem wel eens zien rijden op wedstrijden met groene paarden. Net als wat hierboven is gezegd heb ik het idee dat hij vriendelijk ermee omgaat.
Hij heeft ook niet voor niets zoveel succes met zijn clinics lijkt me.

Firesolo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 17:18

Ik heb hem 2 keer aan het werk gezien. 1x in Markelo bij m'n werk, waar ie op een steigerpaard zo het bos in scheurde, en bij hem thuis heeft hij een 3-jarige van ons op stal ingereden, omdat er niks mee aan te vangen was. Die werd uitgeladen en hij ging er bijna direct opzitten en dat beest ging giga bokken maar na een kwartiertje was ie braaf. Hij doet verder niks, heeft gewoon een pot lijm aan z'n kont, wat niet veel mensen kunnen zeggen.