Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

te springen en dan lukt het vast! succes! nemo schreef:Ze zegt dat het paard het eng vindt niet dat zij ze eng vind...
Ik heb geen idee hoe het komt, misschien vroeger een nare ervaring gehad. Leg is een paar balkjes neer en stap met der aan de hand eroverheen zodat ze dr vertrouwen weer een beetje terugkrijgt. Dit kan je ook in draf doen.
Of iemand ernaast als je erop zit en dat zo opbouwen..
Eerst 1 balkje dan 2 dan 3 en vervolgens steeds 1 erbij. Ik denk dat dit een kwestie van vertrouwen is..
Succes ermee!
AnyDaler schreef:nemo schreef:Ze zegt dat het paard het eng vindt niet dat zij ze eng vind...
Ik heb geen idee hoe het komt, misschien vroeger een nare ervaring gehad. Leg is een paar balkjes neer en stap met der aan de hand eroverheen zodat ze dr vertrouwen weer een beetje terugkrijgt. Dit kan je ook in draf doen.
Of iemand ernaast als je erop zit en dat zo opbouwen..
Eerst 1 balkje dan 2 dan 3 en vervolgens steeds 1 erbij. Ik denk dat dit een kwestie van vertrouwen is..
Succes ermee!
Als ik gewoon met haar over balkjes wil stappen als ik ernaast loop gaat het meestal wel, maar dan ook niet meer dan 3! Als ik erop zit en er loopt iemand naast dan gaat ze er soms wel overheen, maar meestal doet ze het echt niet.