Zadel passend laten maken, waar?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Concorde

Zadel passend laten maken, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-05 14:45

Ik heb een oudere KN Symphonie, maar in prima staat. Hij ligt netjes op m'n paard, maar mag nu wel weer eens worden opgevuld en ik vind dat ie dan ook maar gelijk helemaal netjes op maat moet worden opgevuld (boommaat ed is gewoon goed). Ik wil niet gewoon t zadel wegbrengen en dan een week later ophalen waarbij je hoopt dat t opvullen goed is gebeurd, maar nog nooit iemand naar je paard heeft gekeken.
Welke zadelmakers doen dit?
Ik ken zelf alleen Van Triest in Meppel, en Tom uit Nijeveen.
Hoe duur is het ongeveer?

pilou

Re: Zadel passend laten maken, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 17:45

bij de mijne is wel iemand geweest, maar eenmaal thuis paste het ook voor geen meter. Hij kwam uit Bakel, en m'n paard stond toen nog in Brabant dus hij is langsgeweest met m'n zadel ..... was weer 60,00 euro voor Jan Joker.

Het bleek dus geen garantie te zijn, dat hij het zadel op mn paard heeft gezien helaas. Boos! Toch had ik het adres van verschillende bokkers gehad, maar wellicht dacht hij die woont ver en zien we toch nooit meer terug Haha! (niet leuk dus...........)

harnessmaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 20:43

mail eens voor meer info. heb diverse bokkers geholpen dus vraag eens rond. ben tot 4 juli op vakantie maar daarna weer volledig beschikbaar. mobiel wel berijkbaar op 0646410847

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-05 21:56

Ik zit vanaf 4 juli in Korea Vork

Maar de kans zit er dik in dat ik een maandje of 3 later bij je aan de telefoon hang Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 22:01