"Moulin Rouge" waaraan denken jullie dan?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Daanie

"Moulin Rouge" waaraan denken jullie dan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-05 10:35

Na lang tobben, dacht ik eigenlijk niet meer na over een andere naam voor mijn jaarling Moonlight. Ik wil namleijk echt iets wat bij haar past. Opeens schiet me dit weekend uit het niets de naam Moulin Rouge te binnen.

Nu is mijn vraag aan jullie, wat vinden jullie van deze naam? en associeren jullie deze naam ergens mee?

ik ben erg benieuwd naar de reacties, want bij een bepaalde associatie moet ik de naam toch laten schieten helaas...

Dit is trouwens (nu nog) Moonlight:

Afbeelding

Afbeelding

Alvast bedankt!

Niekes

Re: "Moulin Rouge" waaraan denken jullie dan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 10:43

Dit is niet beledigend bedoeld!! Ik moet bij Moulin Rouge altijd denken aan DE Moulin Rouge in Parijs. Om nog iets specifieker te zijn, aan dansen, Cancan, super mooie kostuums en blote borsten! HAHAH!!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 10:45

Om het maar heel direct te zeggen. Ook aan de moulinrouge in parijs.... de hoerenbuurt dus.

snoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 10:47

ik denk dan aan mijn lievelingfilm, moulin rougee en ja die gaat ook over parijs, en dus de prutsmutsen en cancan!

Daanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-05 10:48

hihi...de hoerenstraat dus... dat was indd wat ik bedoelde, waar ik al bang voor was ... maar ik wacht meer reacties af, al is het misshcien lastig als ze dit al zien staan...

Maar het gaat er dus vooral om, wordt die link ook gelegd als je een paard tegen komt en hoort dat ze Moulin Rouge heet? en past het bij haar?
Ik denk bij Moulin Rouge inderdaad ook aan de hoerenbuurt, maar ook als iemand paard zo heet?? als ik iemand zou vragen "hoe heet je paard?" en diegene antwoord "Moulin Rouge" wordt er dna ook nog daaraan gedacht denken jullie?

lovelyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 10:50

als jij het een mooie naam vind dan geef je die naam toch gewoon?

siko

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 10:53

Sorry, ik denk ook aan vrouwen met borsten...hihi Haha!
Is Moonlight een merrie? Zou dan eerder toepasselijk zijn hihi Knipoog Grapje....

Is Mouline Fouche (= spreek uit: Moelin Foesj) geen optie? Help even meedenken!

Daanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-05 10:58

Citaat:
Is Mouline Fouche (= spreek uit: Moelin Foesj) geen optie? Help even meedenken!

Hihi dank je! Haha! ik vond Rouge zo leuk omdat ze soms wat rood van kleur is.... Misschien moet ik haar anders Moula- Rouge noemen?
Is dta misshcien een optie? Alleen dan vraag ik me af of het niet zo'n soort "aftreksel" lijkt van Moulin Rouge en ik har dna niet beter echt naar die film kan vernoemen zodat mensen denken, "ow naar die film"

hummm lastig! Moula-rouge is ook wel een leuke naam op zich...

Niekes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 11:11

Pak het franse woordenboek erbij en ga zoeken wat lijkt op Moulin Rouge (dat rouge zou ik er zeker in houden!!) Ik ga ff woordenboek pakken.....Moulé Rouge -> goed gevormd rood (kan ook gedrukt betekenen) Of Moult Rouge -> veel rood. Het zijn maar ideeen hoor....

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 11:13

Ik zou het gewoon doen hoor, ik vind het een leuke naam, ligt lekker in het gehoor... boeiend dat het een hoerenbuurt is. Ik vind het juist leuk dat het een beetje confronterend is.

Daanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-05 11:23

Haha! Dank je Tess! Misschien heb je inderdaad wel gelijk! Haha shockeer ik gewoon de jury voor de wedstrijd haha. Als ze er maar geen hengstige pismerrie door wordt Clown ze zeggen namelijk wel eens dat je paard zich naar zijn naam gaat gedragen...

En wesley ook bedankt voor de tip!

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 11:27

Tsja, waar denk je dat de naam vandaan komt? Er is maar 1 plaats die zo noemt, en ik denk dat iedereen het daar ook meteen mee gaat associeren, maar ik zou dat persoonlijk helemaal niet erg vinden wan ik vind het op zich wel een mooie naam. *LOL*

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 11:39

De moulin Rouge is geen hoerentent! Dat de vrouwen topless dansen heeft r nix mee te maken. Je moet aardig dokken om naar binnen te gaan, dus niet voor iedereen weggelegd. Ik vind t een leuke naam voor je pony!!

siko

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 11:40

Moulie de Rouge = klinkt ook wel leuk! Haha!

* Beau rouge cheval
* Chappeau rouge
* Drappeau Rouge
* Luna Rouge
* Château Rouge
* Cerise Rouge
* Rouge Rosé

Nou, ik even voor je nagedacht... hihi Haha!

Groetjes
Kim

Daanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-05 11:45

Hihi, nou dan heb ik in ieder geval een chique hoerenpaard Clown Nee bedankt voor de info! wist ik namelijk niet eens!

en Kim, heel erg bedankt voor het meedenken! Beau rouge vind ik erg mooi. Wat alleen zo'n voordeel aan Moulin Rouge is, is dat "Moulin" een beetje qua klank op Moonlight (afgekort Moon) lijkt en ze daar al daar luistert...
Moulin betekent trouwens Molen... de rode molen..

Daanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-05 11:46

hihi het is trouwens geen pony, maar wordt ene paard van 1.65.. weet niet of dat de zaak verandert maar waarschijnlijk niet...

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 11:46

Needje schreef:
De moulin Rouge is geen hoerentent! Dat de vrouwen topless dansen heeft r nix mee te maken. Je moet aardig dokken om naar binnen te gaan, dus niet voor iedereen weggelegd. Ik vind t een leuke naam voor je pony!!

Dat is wel waar ja, het is meer een show dan een ordinair gedoe. Ik associeer het ook meer met mooie dames in kleurrijke costuums met veren en zo.

Daanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-05 11:57

Haha, nou dat klinkt al steeds positiever in mijn oren! Ben je er geweest?
Ik raak nu wel erg nieuwsgierig, als ik ooit in Parijs ben en geld heb, ga ik eens een kijkje nemen. De film wil ik zowiezo nog steeds zien...

Niekes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 14:04

Ik zou haar gewoon Moulin Rouge noemen. Ik heb een bepaald beeld bij deze naam (idd zang, dans, veren, cancan etc.) en dat kun je natuurlijk ook op een positieve manier interpreteren. Huur de film dan krijg je een indruk van wat wij allemaal bedoelen. En een beetje provoceren is niet erg!!

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 14:07

film en parijs ben er vleden week maandag en dinsdag geweest maar een mooie nacht club is het wel en prijzig pf das niet normaal

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 14:16

Heb r een tijdje terug een documentaire over gezien. Da's zwaar topsport wat die mannen en vrouwen leveren daar. Die cancan is echt zo moeilijk!! Je moet goed kunnen dansen en dan ook nog een goed figuur hebben. Je hoeft trouwens niet topless als je dat niet wilt. Dan dans je alleen niet overal in mee. Ze hadden afgelopen jaar ook minishetjes in hun show. Dus er is een link met paarden.... haha.

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 14:38

aan dunne dennen met van die gaten panty's met een sigaret in zon pijpje. Sorry

Daanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-05 15:24

Hahaha wat een leuke, uiteenlopende reacties zeg! en dat van die shetjes is helemaal grappig!
Al zijn het dus echte dansers, veel mensen denken geloof ik dat het een soort straat als de geleen is ofzo... maar het is dus eigenlijk alleen een nachtclub met een show....wist ik zelf niet eens...

Ach mijn dametjes is ook best sexy Clown alleen niet ordinair... ga ik straks gewoon de wedstrijden in met een felgekleurde deken, veren, topless...oh nee hoeft niet Clown Nou als mijn paardje dan net zo'n goed figuur krijgt, goed kan dansen op muziek en lenig is, ben ik tevreden!

Leuk! Ik wacht nog wat reacties af, vraag t vanavond even aan mijn ouders en dan hak ik de knoop door...

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 15:28

Ik denk bij Moulin Rouge ook aan DE moulin rouge in Parijs.....en aan de film.... ik vind het dan ook niet echt een naam voor een paard.....

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 15:49

Ik denk ook aan DE Moulin Rouge, maar ik vind het wel een hele leuke naam!!!
ik zou het gewoon doen.... k vind het echt leuk!!! Mijn pony heet ook Solero Shot... das misschien niet zo provocerend maar toch.... k zou het gewoon doen Tong uitsteken!!! Als ik ooit nog n pony/ paard krijg, waar n nieuwe naam voor moet worden verzonnen en t moet met n M vind ik voor n merrie Moulin Rouge wel heel leuk!!