Anouar15 schreef:Ik heb dat ook altijd. Maar alleen met een zachte borstel. Als ik zorg dat ik met m'n andere hand altijd contact hou met z'n lichaam heb ik het niet.
Dat is het eerste wat ik probeerde, alleen kreeg ik echt de hele tijd schokken
ikke schreef:Je schoenen maken wel degelijk uit. Als jij schoenen draagt met half-geleidende zolen (zgn ESD-veilige schoenen) dan zul je er geen last van hebben. Let hier dus op, de volgende keer dat je schoenen koopt.
Een aantal werkschoenen van de boerenbond en de welkoop zijn ESD veilig.
Ik heb Ariat schoenen, maar met m'n lederen rijlaarzen heb ik hetzelfde, dat bedoelde ik eigenlijk met het maakt niet uit welke schoenen ik aan heb
Ibbel schreef:Als er verschil is tussen jouw eigen paard en anderen, dan moet het wel aan het paard liggen, en niet aan jouw kleding. Staat de jouwe wel op ijzers en rest niet, of omgekeerd? Of staat de jouwe op kunststof beslag en de rest op ijzers? Heeft jouw paard rubbertegels in z'n stal en de rest niet? Je zult het in die hoek moeten zoeken denk ik...
Mijne staat rondom op ijzers, maar dat staan er wel meer bij ons op stal, verder hebben we geen rubber matten oid...
laatmederin schreef:Draag je dan toevallig een fleece-trui? Die willen nog wel eens schokken.
Nope, geen fleece als ik werk, daar blijft alles inhangen dus dat kan zowieso niet