Sta-Rho zit aan de Werkersdijk in Rhoon. Is ook met de metro bereikbaar: Vanuit Rotterdam Erasmuslijn: uitstappen in Rhoon (ong. 20 min. vanaf R'dam CS) en dan een stukje richting Poortugaal lopen (dus in de richting waarin de metro dan verder rijdt), met het metrospoor links naast je. Dan kun je na 200 (?) m linksaf onder het spoor door en dan weer linksaf, een soort parkeerplaatsje op. Daar zit dan links in de hoek de oprit naar de winkel van Sta-Rho.
Ik vind dat een erg fijne winkel met veel service.
hebben geloof ik geen website. maar is altijd de moeite waard om te gaan. starho zit met veeld ingen onder de normale prijzen. commijs lijkt goedkoper omdat ze 10 % weg geven, maar hebben vervolgens wel de maximale prijs. das dan weer jammer. ik ga alleen naar starho als ik weet wat ik nodig heb omdat het een vrij klein winkeltje is en je alles niet uitgebreid kan bekijken
Voor een heleboel artikelen, zeker de nieuwe collecties, heeft elke ruitersport zaak dezelfde vaste prijzen. Dus bij commijs is 10% gewoon goedkoper dan bij andere zaken, dus waar je nou die maximale prijs vandaan haalt??
Ik ben het er niet mee eens dat bij Commijs alles 10% goedkoper is. Commijs heeft alleen dure merkartikelen. Bij Sta rho is het onoverzichtelijk in de winkel, maar vraag ernaar en ze toveren alles naar voren en in leuke prijsklasses. Ze zijn erg vriendelijk en behulpzaam en weten vaak antwoord op je vragen.
Hipporama weet nergens antwoord op, service heb je niet.
Van Rijs is net wat duurder, goed advies, goede service. Ze hadden altijd een actie, 10 kassabonnen sparen is 10% korting. Ze tellen dan het bedrag op de bonnen op (exclusief medicijnen en zadels) en van dat bedrag mag je voor 10% gratis shoppen.
Zelf ging ik het liefst naar Sta rho en Van Rijs.
Banjer
Lid Nieuwsredactie
ik vind Commijs qua prijs niet duur hoor... ik heb een rijbroek van Harry's horse, die heb ik daar voor 32.50 gekocht... ze hebben er ook een merk van rond de 25 euro...
En met andere dingen hebben ze ook de goedkopere merken hoor... tenminste... ik heb ze daar wel gezien...