Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
XLC70 schreef:Hallo allemaal,
Een aantal weken geleden zijn er van mij foto's gemaakt op concours door Foto4U.
Nu zaten er twee leuke foto's tussen die ik via de internetsite besteld heb. Toen kreeg ik een mailtje terug dat ik het bedrag moest overmaken en daarna zou ik binnen 5-8 werkdagen de foto's per post ontvangen.
We zijn nu 15 werkdagen verder en heb tot op heden niets ontvangen!!!! Heb vorige week een mail gestuurd met de vraag wanneer de foto's nu een keer klaar zouden zijn.... Geen reactie...
Als ik het tel. nr. van Ton Eijkelenkamp bel, krijg ik voicemail en kan niets inspreken!
welk concours was dat?
Bij het concours van onze ponyclub is hij ook foto's wezen maken en ook daarvan heeft nog niemand de foto's ontvangen terwijl ze al een tijdje besteld en betaald zijn!![]()
Vanavond stuur ik nog één mail met het verzoek de foto's zsm te verzenden, anders bel ik eind deze week mijn bank op en laat het bedrag terugboeken!!
Hebben jullie ook slechte ervaringen met Foto4U???? Graag reactie!!
Dan kunnen we ervoor zorgen dat dat bedrijf binnenkort bijna niets meer verkoopt!!!!
BrittJl0ver schreef:Ja idd! Ben ik met je eens! Bij welke wedstrijd zijn bij jou de foto's gemaakt??
BrittJl0ver schreef:Wat raar dat de helft van de mensen de foto's wel binnenkrijgt en de andere helft niet!
XLC70 schreef:Die Ton mailt ook dat hij privéomstandigheden had, misschien zijn die nu nog steeds niet over ofzo!
pindakaas schreef:Ik heb twee keer foto's besteld. De eerste keer zijn deze nooit aangekomen, de tweede keer (waren dus andere foto's) ging het wel goed. Echt heel vreemd ...
Tinusje schreef:Ik heb ook de bank gebeld en omdat het geen machtiging betreft, ik het geld zelf heb overgemaakt, kunnen zij niks doen.
Ik hou jullie op de hoogte.