Gladlederen chaps/ gaithers N-H

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rytir

Gladlederen chaps/ gaithers N-H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 13:30

Ik ben dus al een tijdje op zoek naar gladlederen chaps/ gaithers. Ik heb al naar meerdere ruitersportzaken bij mij in de buurt gebeld en ze hebben ze wel maar vrij dure( €100,- - €160,-). Ik wil niet meer dan €80,- uitgeven aan die dingen (maar dat is dan ook echt mijn uiterste prijs) en de enige winkel die dat had (kentaur chaps voor €65,-) was de hyporama in nieuwegein, 3 kwartier rijden bij mij vandaan! Nou is mijn vraag, weet iemand een ruitershop in de omgeving Uithoorn-Amstelveen- Mijdrecht- Amsterdam- Ouderkerk aan de Amstel-Aalsmeer- Hoofdorp die die dingen verkoopt voor €80,- of minder?

patos

Re: Gladlederen chaps/ gaithers N-H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 13:37

Je kan ze ook bestellen op www.galopshop.nl, ik heb ze zelf ook en ze zijn erg fijn. Ik had ze in de aanbieding goedkoper, maar ik geloof dat ze normaal gesproken 70 euri kosten.

elsje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 13:41

ik heb net ook even gekeken op de site , en ik heb eigenlijk ook wel intressie in de gaithers, bevallen ze goed?

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 13:48

die zien er indd goed uit ben er ook aan het denken om ze aan te schaffen zitten deze lekker en geven ze goede stuen aan je been ?

elsje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 13:57

nou, ik ook, die kan ik mooi gebruiken op wedstrijden inplaats van mn laarzen !

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 14:01

Ik wil ze omdat chaps mij gewoon veel beter bevallen als leren laarzen. Als je gaat rijden doe je ze lekker aan en als je klaar bent rits je ze los. Geen gepruts met een laarzentrekker, je hoeft niet de hele dag op je laarzen rond te wandelen etc. Nou ga ik alleen liever naar een 'echte' winkel i.p.v. een webshop. Ik wil ze echt kunnen passen, ik vind het zo zonde als je ze eindelijk hebt en ze passen niet. Ik heb nu van die suede gevallen. Ik heb ze toen in een maat L gekocht omdat de m maat te kort was. Ze zijn dus te breed en eigenlijk nu zelfs nog te kort, wil dus goed kunnen passen!

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 14:02

Rytir schreef:
Ik wil ze omdat chaps mij gewoon veel beter bevallen als leren laarzen. Als je gaat rijden doe je ze lekker aan en als je klaar bent rits je ze los. Geen gepruts met een laarzentrekker, je hoeft niet de hele dag op je laarzen rond te wandelen etc. Nou ga ik alleen liever naar een 'echte' winkel i.p.v. een webshop. Ik wil ze echt kunnen passen, ik vind het zo zonde als je ze eindelijk hebt en ze passen niet. Ik heb nu van die suede gevallen. Ik heb ze toen in een maat L gekocht omdat de m maat te kort was. Ze zijn dus te breed en eigenlijk nu zelfs nog te kort, wil dus goed kunnen passen!

daar moet ik je gelijk in geven Bloos

elsje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 14:02

ik ook.. maar deze zien er super uit, en de prijs bevalt me ook wel errug goed !

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 14:08

Ik vind ze heel prettig, ze zijn vanzelfsprekend wel iets minder luxe dan die van Petrie, maar de prijs/kwaliteit verhouding is prima. Ze zitten net zo stevig als mijn leren laarzen en ze blijven netjes, terwijl ik er totaal geen onderhoud aan pleeg. Ze zijn er in veel kuit- en lengtematen, en wanneer je gaithers niet passen, mag je ze terugsturen om ze te ruilen tegen de goede maat.

elsje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 14:09

rijd je er ook concours mee? en welke jodpurs heb je er onder?

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 14:15

Nee, voor concour heb ik leren laarzen, maar omdat ik geen zin heb om die elke dag aan te sjorren en netjes te houden heb ik deze gaithers. Ik heb leren veterjodphurs van de Divoza onder mijn gaithers.

elsje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 14:17

oke.. ik heb nu voor concour leren laarzen maar wil dus eigenlijk gaithers gaan gebruiken.. denk je dat, dat met deze zou kunnen ?

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 14:30

Ik heb dezelfde als Patos en ik draag ze ook wel eens op wedstrijden. Heb er nog een paar van Equestro, maar die heb ik in Italie gekregen toen ik daar werkte en die zijn hier niet te krijgen. De Equestro's zijn iets sjieker, maar de DMS'sjes passen iets mooier.

elsje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 14:48

Hoe moet ik mijn maat opmeten?

Maroush

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 15:10

Ik zou gewoon gaan passen ... maar de gaiters van Petrie zijn toch maar iets van 80 euro ?

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 15:14

ik heb ook dezelfde als patos,ze zijn super in gebruik!!!

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 15:14

In principe wel, maar bij de ruitersportzaak waar ik heb geinformeerd kosten ze dus €90,- of meer, en ik ga echt geen €10,- meer betalen voor hetzelfde product, ben wel eens gek, maar niet zo gek!

elsje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 16:36

Maroush schreef:
Ik zou gewoon gaan passen ... maar de gaiters van Petrie zijn toch maar iets van 80 euro ?

dat kan niet, want je kunt ze alleen bestellen...

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 18:06

ik heb petrie chaps op maat gemaakt voor 89.95 normaal zijn ze 79.95