Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

zet. Bij mijn DA weet ik gewoon dat het goed zit met zijn kennis en die zekerheid wil ik hebben voordat ik mijn geld eraan uitgeef. Trouwens bij een DA scheelt het ook in prijs, was 120 gulden kwijt, maar hij was een uur bezig + verdoving van mijn paard. Vind ik toch niet belachelijk veel. imker schreef:Ik doe het zelfde als Mirte. Gewoon bij het enten na laten kijken. Meestal is er toch niets mis mee. Als ze haken hebben, merk je dat meestal vrij snel doordat ze dan propjes gaan maken.

Esme_27 schreef:Nou ik zou mijn D.A echt niet aan mijn paard haar gebit laten komen, maar ik heb dan ook de meest lompe dierenarts in heel NL!
?????
.

) en bij eentje haalde ik mn vingers bijna open aan de scherpe randjes!! Gatsie! Na het vijlen was het veel beter om aan te voelen. Soms doet ie het met de hand bijveilen (is in het begin wel een eng gezicht dat raspen) maar hij heeft ook een electrische (nu een nieuwe met een fijnere kop) en daar doet ie Iwaldo ook mee omdat ie dat met de hand niet goed krijgt. Ik vind een tandartsbehandeling bijna zo noddzakelijk als een smid, als ik zo die haken voel bij sommigen! Ga maar na dat ze de wangen ervan kapot hebben! Jasses!