ik heb een probleempje:mn paard en pony gooien namelijk steeds de waterbak om... ik heb zo'n grote badkuip, als die helemaal vol zit kunnen ze er meestal 2 dagen mee doen, en dan maak ik hem schoon en vul ik hem weer.
als hij helemaal vol zit is er meestal niets aan de hand, maar als hij 3kwart vol zit gooien ze hem al om, dus dan ligt die badkuip helemaal in het pad, het is een modderzooi, en ik kan hem weer vullen.
gister ook: smorgens heb ik hem helemaal vol laten lopen, smiddags moest ik weg, toen kwam ik tegen een uur of 5 terug en zou ze even in de wei doen, ligt verdorie die badkuip weer ondersteboven!! ik dat ding weer schoon maken, water er in, hebben ze allebei echt heel erg dorst. dan denk ik: gooi die badkuip dan niet om!!
ik word er gek van, het kost heel veel water want er gaat nogal wat in zo'n kuip, het is telkens een modderzooi bij hun stal...
en ik heb geen idee wat ik er aan kan doen. de badkuip staat tegen een muur aan, op een beton pad die van hun schuilstal naar de bak loopt. er is niets waar ik hem aan vast kan zetten ofzo, heb ook geen idee hoe ik dat zou moeten doen met zo'n kuip. hebben jullie een idee wat ik hieraan kan doen?
ik heb trouwens ook geen idee hoe ze hem omver krijgen, hij staat tegen de muur aan en ze trekken hem op een of andere manier helemaal over het pad heen.
er zit niks aan waar ze aan vast kunnen komen te zitten. dus ik heb geen idee hoe ze het ding in beweging krijgen...ik heb dus ook nog nooit gezien dat ze hen omver trekken, anders had ik ze wel eens flink op hun donder gegeven.
nou ik hoop echt dat iemand een tip heeft!!!groetjes anja
dat is snel!! ik heb al stenen onder de kuip, er tegen aan, maar dat helpt niet. er is kan ik wel proberen ja! mn vader is ook wel van plan om er iets aan te lassen, maar dat zal nog wel even duren vrees ik.