GZ (Goedkope)Stalling voor de maand augustus omg. A'dam

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Princess

GZ (Goedkope)Stalling voor de maand augustus omg. A'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 11:00

Ik zoek voor 1 maand stalling, augustus namelijk. Graag niet al te dure stalling, ik hoef ook geen binnenbak te hebben en zelf mesten is ook geen probleem. Zelf woon ik in ouderkerk, dus graag daar in de buurt!

De reden dat het maar voor 1 maand is, is omdat ik in deurne op school zit en heb de hele maand augustus vakantie, dus moet me paard ook mee.

Princess

Re: GZ (Goedkope)Stalling voor de maand augustus omg. A'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 13:14

schop!

niemand???

Roxy20

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 15:42

Ik weet wel een stal in Hoofddorp aan het bos met een buitenbak. Het kost voor een pony 175 en voor een e-pony 200 en voor een paard 250.

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 16:03

110 euro voor een maand weidegang of 220 voor een box met weidegang. erg dichtbij ouderkerk, aan de amstel. pb maar als je interesse hebt Lachen

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 16:10

Pony of paard (vast paard) Bij ons zijn dit de prijzen, alles is doe het zelf:

Pony zonder weidegang €90,-
Met weidegang €105,-

Paard zonder weidegang €110,-?
Paard met weidegang €125,-

Dit is exclusief hooi, stro of voer. Hooi, stro en voer zijn ook te koop op stal: Stro: 3,- p.b Hooi 2,75 p.b. en voer 9,- per zak van 20 of 25 kg.

We hebben twee buitenbakken waarvan één ook als losgooibak wordt gebruikt en voor de manege lessen. De andere bak is een stuk groter en goed gedraineert. Van half juli tot half/ eind augustus zijn er geen manege lessen, dan hebben de paarden vakantie (lees, lekker rustig). Er is een spuitplaats maar alleen met koud water. De stal zit in waverveen, langs de Amstel. Vanuit Ouderkerk is het makkelijk bereikbaar via de Waver of de pont bij Nes aan de Amstel. Als je meer wilt weten, stuur me maar een pm!