Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Beetje te hoog denk ik.
!!!
Twinklebel schreef:Ik zou haar voor 2000 euro verzekeren. Ik weet niet wat je er met verkoop er voor zou kunnen krijgen, maar voor dit bedrag kan je haar redelijk laten behandelen als ze een keer geopereerd zou moeten worden.
Tos had ik voor 2500 euro verzekerd, en daarbij bleef ik elk jaar net binnen het verzekerde bedrag (en je weet hoe veel ik met haar gedoktert heb).

Tessebes schreef:Twinklebel schreef:Ik zou haar voor 2000 euro verzekeren. Ik weet niet wat je er met verkoop er voor zou kunnen krijgen, maar voor dit bedrag kan je haar redelijk laten behandelen als ze een keer geopereerd zou moeten worden.
Tos had ik voor 2500 euro verzekerd, en daarbij bleef ik elk jaar net binnen het verzekerde bedrag (en je weet hoe veel ik met haar gedoktert heb).
Valt me mee eerlijk gezegd, zat daar die shock wave therapie ook bij in?
. Ik heb Vienna ook weer bij hun verzekerd.Tessebes schreef:@Kaja: Ik begrijp het hoor, bedankt voor het meedenken.
Ik zit nu zelf te denken aan een minimum van 1500 euro, maar liever 2000, als ik de verzekering zo gek kan krijgen.

Malibu schreef:Meisje betaald al een tijdje verzekering, belt verzekering op welke met de leuke mededeling komt 'dit wordt niet uitgekeerd omdat het niet door derden is veroorzaakt'.
Dat zijn dan weer 'de kleine lettertjes'![]()
Ik denk dat ik helemaal over der rooie ga als je netjes je premie betaald en ze komen in ene met zoiets aanzetten...