Paardentandarts in Zuid Holland?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sammetje

Paardentandarts in Zuid Holland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-05 21:09

Ik wil het gebit van mijn 4 jarige graag een keer laten nakijken. Ik heb niet direkt het idee dat ze last heeft van haar tanden maar vind het wel een prettig idee als er een keer naar gekeken wordt.

Alleen ben ik een beetje huiverig met welke paardentandarts ik zal laten komen. Ik ben zo bang dat je jezelf al snel paardentandarts mag noemen en sommige onder hen misschien meer schade toerichten dan goed doen.

Dus nou is mijn vraag of jullie goede paardentandartsen weten die hun werkgebied in Zuid Holland hebben? (omgeving Wassenaar)

Heeft iemand ook enig idee wat zo'n "check up" kost?

Coby10

Re: Paardentandarts in Zuid Holland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 21:29

Ik heb Hypodent en ben er erg tevreden over. Ze nemen ruim de tijd voor je paard. Een behandeling is plm. 50 euro. Controle is gratis, maar misschien dat ze wel iets aan voorrijkosten rekeken als ze voor een paard moeten komen. Bij ons op stal coordineren we dat altijd even, zodat ze in een keer voor een aantal paarden komen. Dan rekenen ze ook minder voorrijkosten.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 21:37

ik ben heel erg blij met Richard van Dordrecht... Lachen
zijn nummer kan ik je per pb sturen...

John Kegge (Happy Horse) staat bij ons op stal (nou ja... zijn vriendin dan), zijn nummer kan ik je ook sturen... Lachen

sammetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-05 22:41

Banjer schreef:

John Kegge (Happy Horse) staat bij ons op stal (nou ja... zijn vriendin dan), zijn nummer kan ik je ook sturen... Lachen

Als je dat zou willen doen graag.

Maryo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 23:25

Ik ben erg tevreden over Christie Dreessen, zij komt uit Den Haag.

Heeft het vak geleerd in Amerika en is ook erkend door het IAED.
Ze werkt ook met gereedschap uit Amerika, bepaalde dingen worden electrisch gevijld. Op deze manier gaat het heel snel en rustig en is de kans op trauma (verwondingen) veel kleiner.

Ze rekend €60 incl voorrij kosten. En het is natuurlijk verplicht om er een dierenarts bij te hebben, mocht er een verdoving nodig zijn.

frappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 08:34

Banjer schreef:

Ik heb ook Richard van Dordrecht, een ontzettende fijne man. Neemt de tijd voor je paard, gaat er rustig mee om ( die van mij is ontzettend bang) en legt alles uit.

_hannah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 10:31

@ maryo, wist je dat iemand tijdje geleden al Christie der paarden uit de stallen heeft gejaagd? is 's nachts gebeurd en 2 waren echt heel erg verwond. hele stukken vel los. ze liepen echt super ver van de stal rond. heb foto's gezien. echt vreselijk.