Nee, zelf geen ervaring, wel een kennis die het heeft geprobeert maar dat is niet bevallen.
Ze wilde een pension stalling voor maximaal 25 paarden, dat is dan nog goed te overzien dacht ze.
Ze heeft alles uitgeplozen en uitgerekend en is toen heel snel van het plan afgestapt.
Ze had uiteraard een vergunning nodig (ook iets met vergunning voor mest van 25 paarden, die was het duurst) en met alle vergunningen die ze nodig had kwam ze op een stal waar ze minimaal 100 paarden moest hebben om er een beetje geld aan over te houden, dat zou dan een vol pension stalling zijn want doe het zelf bracht niet genoeg op, dan zou ze verlies lijden.
Nu was dit in de omgeving Amsterdam hoor, wat de vergunningen betreft verschilt het van gemeente tot gemeente dus waar jij zit zou het misschien wel te doen zijn.
Ik heb het toen wij gingen verhuizen naar Drenthe ook zelf nog even in gedachte gehad maar hier hebben de meeste mensen het paard gewoon aan huis staan, openbaar vervoer is ook niet echt goed op de plek waar ik zit dus dat idee heb ik ook maar laten varen.
Ik kan je dus niet verder helpen met eigen ervaringen, alleen wat ik weet van die kennis.