eigen pony?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Marinke_

eigen pony?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-05 18:56

Hallo,

Een vriendin van mij liet een advertentie van marktplaats zien over een gratis e-pony:
De beschrijving:
Citaat:
Wie kunnen we blij maken met onze E-pony?

Onze dochter is er te groot voor geworden maar we willen de pony niet verkopen.

Het is een 10-jarige merrie, ze meet 1.54 m, ze heeft ruime concour ervaring. Ze is goudeerlijk maar door haar temperament minder geschikt voor een beginner. Ook kun je buitenritten met haar maken.

Heb jij een stal, weiland en voer voor haar en ben je niet zwaarder dan zo’n 50 kg. dan mag je haar voor langere periode gratis gebruiken.

Ik weet niet wat ik er mee aan moet.. Ik wil al wel heel erg graag een eigenpony.. en ik wil het er ook nog is even goed met me ouders over hebben.. maar ik weet dus niet of dit nou eignelijk wel een geschikte pony is. Ik moet het zelf betalen en heb er echt wel genoeg geld voor!! Daar ook geen gezeur over.

Owja dit is trouwens de pony waar het over gaat:
Afbeelding

Zouden jullie misschien commentaar willen geven over de pony en mij wat tips enzo geven.

denice

Re: eigen pony?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 19:35

ik vind het een niet erg mooie pony. dus alleen daarom zou ikhet niet doen. ik zou ook als ik jou was een pony kopen van je eigen, omdat je toch wel gezeur krijgt over de omgang en het doen en laten van jou en je pony. spaar even door en koop een eigen, als je het onderhoud makkelijk kunt betalen!

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-05 19:47

Oke

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 20:53

Het klinkt als een goed aanbod!
Maar of het ook gaat werken, ligt natuurlijk helemaal aan de eigenaren. Of zij echt zoiets hebben van; jij zorgt er echt helemaal alleen voor. Of dat ze zich er nog erg mee blijven bemoeien. Want dat laatste wil je vast niet.

Het kan geen kwaad om eens te mailen en eens te gaan kijken. Wel is het verstandig om beide partijen een contract te laten tekenen, zodat je voor jezelf gewoon duidelijk weet waar je aan toe bent.