Welk strand + bos om lekker te rijden in de zomer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mocca

Welk strand + bos om lekker te rijden in de zomer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-05 17:13

Hello Doei!

Jaja, ik weet het, het driehonderdste topic, maar nadat ik de eerste zoveel pagina's van VMR had doorgespit, de zoekmachine had gebruikt en niet gevonden had, vraag ik het nog maar eens Knipoog

Nu mijn vraag Vork
Wij (RoWyGo) en ik zoeken een strand waar je in de zomer op mag. Er moet wel een bos met ruiterpaden bij zijn, want we willen alleen even op het strand stappen om de paarden te laten wennen (eerste keer strand). Om toch een leuke rit te hebben willen we er dus graag een bos met ruiterpaden bij Lachen

Het moet er dus:
- niet te druk zijn
- niet verboden 's zomers te rijden
- met bos (of veel duinen met ruiterpaden)

Kom maar op met die tips!

Faux

Re: Welk strand + bos om lekker te rijden in de zomer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 17:16

gehe oke dan, vmr is niet voor niks vmr, je mag vragen wat je wilt lieverd Knipoog maar inderdaad, kan iemand ons helpen? hoop et Clown

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-05 17:17

Er moeten niet al te veel enge dingen op het strand zijn ook, Amo ondergaat dat rustig, maar ik denk dat het paard van RoWyGo dat neit zo leuk vind Nagelbijten / Gniffelen Alhoewel, goede test Haha!

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 17:29

ja nee mensen, ga daar maar niet op in, ookal doetie gek, hij moet er maar normaal onder doen hoor, ik ga niet zoveel rekening houden met dat schijterige gedoe van hem Tong uitsteken

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 17:31

Je kunt in Noordwijkerhout gaan rijden Lachen. Daar is veel bos en duin en een stuk strand waar je het hele jaar door ook overdag op mag Lachen.

Verder kun je ook in Meijendel (Wassenaar) gaan rijden. Veel bos en duin en het stukje strand is rustig.

Wat je ook nog kunt doen is in Katwijk je trailer neerzetten bij het parkeerterrein van Quickboys en dan via een duinpad evenwijdig aan de kust richting Wassenaar rijden. Dan moet je alleen eerst langs een camping. Dan kun je in Wassenaar het strand op en dan rij je terug over het strand (of je rijdt het eerste stukje terug over het strand en daarna weer de duinen in langs de camping).

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-05 17:46

Dankjewel!

beukiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 17:50

Wij gaan ook altijd naar een bos waar strand is en we baggeren ook over het strand terwijl het niet mag.. niemand die er wat van zegt hoor!!.. gewoon doen!.. en anders.. weg crossen!!!!!!!..

(op mijn spel zijn ook buitenritten!! kijk snel op: www.freespaces.com/eijkenhof ) <- en word lid!!!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 17:54

Dat is lekker dan Beukiej.

En dan vervolgens alle mensen benadelen met paarden in de omgeving omdat er klachten komen Scheve mond.

Maw: dan kan ik volgend seizoen helemaal niet meer op het strand rijden omdat een ruiter van buiten zoals jij er reed op een tijdstip dat het niet mocht en ook nog eens bent weg gecrosst Scheve mond.

Ik word daar niet zo vrolijk van.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-05 18:01

Dit is ook waarom ik een legaal strand wil, en een beetje rustig. Als er opeens mensen als jij (beukiej) langs komen crossen, gaan onze paarden mee en is er de volgende keer weer geen houden aan
Gewoon een lekker legaal strandje, bos erbij en wij zijn tevreden, dat moet toch te vinden zijn in Nederland zonder illegaal te doen Knipoog

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 20:58

beukiej schreef:
Wij gaan ook altijd naar een bos waar strand is en we baggeren ook over het strand terwijl het niet mag.. niemand die er wat van zegt hoor!!.. gewoon doen!.. en anders.. weg crossen!!!!!!!..

Dit noem ik pas asociaal!
Zo bezorg je de paardensport mooi een slechte naam, als mensen jou zo tegen komen op het strand!
Tuurlijk kan niemand er wat van zeggen, ze krijgen bij jou de kans niet..

Loenz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 21:11

zit denk niet in de buurt...maar cker het proberen waard : in heemskerk, castricum (wel in de avond!) heel erg leuk, lang strand!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 08:54

Zit daar ook bos bij?

Antheya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 15:40

Ja, bij Castricum zit bos maar bij Schoorl en Bergen zit een nog groter gebied, zogezegt het moiste natuurlijk gebied van NL, dus het proberen waard, maar nu de zomer ong is begonnen mag je niet meer met de paarden op het strand.....maar verder plek genoeg in het bos !

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 17:13

idd...schoorl is super...ritje van een uur tot meer als 40 kilometer richting zuiden...mijn paard staat daar en kan echt uren rijden. probleem is nu alleen dat je alleen bij bergen het strand op mag, en dan ook alleen maar savonds..
verder is er tussen bergen en schoorl, waar je uitkomt als je ruiterpad volgt wel een strand van 1 kilometer lang waar je altijd mag, zomers en overdag, maar dan moet je weer via zelfde pad terug naar het bos

Pendrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 18:40

Ik hoor veel over strand bij Bergen en Schoorl. Heeft iemand een precieze routebeschrijving van het stuk strand waar je legaal op mag? Alvast mijn dank.