Een baan in de paardenbranche.
Is personeel makkelijk te vinden?(bedrijven)
Is een baan makkelijk te vinden?(werk zoekende)
Of loop je toch tegen het probleem aan dat je niet weet waar te zoeken?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
denk dat er meer aanbod dan vraag is..
KellyenXena schreef:Tot nog toe vind ik het vinden van werk in de paarden niet moeilijk. Hoor wel van verschillende bedrijven dat het vinden van personeel moeilijk is. Het vinden van goed personeel tenminste wel.
!!
vind het een vreemde vraag....
holly schreef:Voor jou een vreemde vraag, voor mij een bewuste vraag
). Daar moet je inrollen. Inderdaad contacten maken en jezelf bewijzen. Doorzettingsvermogen tonen. Hier ben ik nu nog steeds mee bezig. Er is geen makkelijke manier voor werknemers en werkgevers om elkaar te vinden. Ik denk ook niet dat bedrijven een vacature op een site als jobtrack.nl zullen plaatsen, gewoonweg omdat je niet weet wat je in huis haalt. Kantoorwerk is toch heel verschillend met werk in de paarden. Je moet doorzettingsvermogen hebben, gemotiveerd zijn, initiatief durven nemen, hard willen werken voor weinig puur en alleen omdat je allang blij bent dat je van je hobby je werk kunt maken. Paardenmensen zijn een apart slag mensen vind ik altijd
holly schreef:Kaja, geen telefoonnummers, adressen enz (ik ben niet zoekende)
Ik wil gewoon weten op welke manieren er allemaal gezocht word en dat verschilt van persoon tot persoon.
Ik stel de vraag omdat ik dit even wil bekijken (reden voor). Voor een ander misschien niet interesant hoor