Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LetiziaSA schreef:Helaas, het is niet meer nodig, vanavond word het paard op gehaald door de handelaar waar ze het dier van heeft gekocht en QueJira ben het met je eens hoor, ze heeft dit trukje ws. al vaak geprobeerd en d'r zin gekregen, hoewel ik er ook van overtuigd ben dat ze slechte ervaring heeft met mensen, als je ze op stal ziet staan is het echt een zenuwpees zodra er mensen in de buurt komen.
ze had er toch nog weliets van moeite voor kunnen doen?! Maja maakt nu in ieder geval niet meer uit.Ik hoop maar dat het een beetje een diervriendelijk persoon is die handelaar en dat hij even de tijd neemt met het paard,voordat hij haar weer doorverkoopt... loveblacky schreef:He tlijk tmij dat als je een paard koop ,dat je dan wel ziet of het paard je uit stal mep en bijt met opzadelen,dus mijn conclusie is dan dat het paard zich zo is gaan gedragen DOOR neiuwe eigenaar.Als je niet echt goed weet hoe je met paarden om moet gaan,kan het zijn dat een paard snel door krijgt dat zijn baasje niet echt "de baas" is en zal; het paard het zgn leiderschap proberen over te nemen.Als hij hierin niet gecorrigeerd wordt heb je de poppen aan het dansen.nou, eh..
wie er net 'walgelijk!!' riep: ik vind het dan eerder 'walgelijk' van de handelaar!
die weet echt wel wat voor paard het is, en een beetje weldenkend iemand verkoopt zo'n paard niet aan een beginner.
lijkt mij tenminse..