Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_isaatje_ schreef:Ik heb het nog even voor je opgezocht via google, ik kwam bij een ander paardenforum terecht maar hier staan ook antwoorden:
http://golf.messageboard.nl/3404/viewtopic.php?p=332
Citaat:Priscaz schreef: Ook in dit topic staat geen gras voeren wat met een gazeonmaaier gemaaid wordt.
parouscha schreef:Dan had ik ook nog ff een vraag.
degene waar onze 2 paarden staan, wil het gras maaien (Tuin) met een normale grasmaaier.
En vroeg of ze dit aan de paarden mocht geven, mag dat ?
femkjuh schreef:heeft iemand nog antwoord op mijn vraag? Wil het heel graag weten
parouscha schreef:dat is toch niet van dat korte gras!En waarom niet.
Want ik zie soms boeren die maaien het dan met de tractor's dan maaien ze een strook van 't land en voeren het direct aan de koeien.
Wat is et verschil?
QueJira schreef:parouscha schreef:dat is toch niet van dat korte gras!En waarom niet.
Want ik zie soms boeren die maaien het dan met de tractor's dan maaien ze een strook van 't land en voeren het direct aan de koeien.
Wat is et verschil?
snap je het nu niet of doe je maar alsofsorry hoor,maar he tlijk mij vrij duidelijk:
kort afgemaaid gras mogen niet!!kan verstopping veroozaken omdat ze dat opvreten zonden goed te kouwen omdat het zo kort afgemaaid is.(dus gewoon gemaaid gras uit je tuin----> NIET GEVEN!!
Gras wat gemaaid is door boer met trekker of wat dan ook en wat dus gewoon lang is,dat mogen ze wel(wel opletten dat he tniet al aan het broeien is gegaan,dus het beste gewoon vers geven na het maaien)
parouscha schreef:Je hoeft niet zo aggresief te doen.
Anders hoef je van mij te reageren hoor.
Beetje normaal reageren zou fijn zijn, en wat vriendelijker.