paarden africhten en lesgeven: welke prijs?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

unknown

paarden africhten en lesgeven: welke prijs?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-05 20:22

ik ga in de zomer een d-pony (NRPS) die erg vervelend is weer 'op het rechte pad' proberen te brengen en een KWPN paard van 4 jaar africhten. Ik werk elke dag een uur met beide paarden. Verder ga ik er lesgeven aan twee meisjes, 3 uur in de week.
Wat moet ik hiervoor vragen? Ik heb zelf echt geen idee. Ik moet er wel voor naar brabant (vanuit oost-overijssel) dus dat is ook wel redelijk duur, maar dit wordt eigenlijk wel vergoed doordat ik gratis gebruik kan maken van het hotel van die mensen *-)

Elisa2

Re: paarden africhten en lesgeven: welke prijs?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 21:10

Hangt van je eigen "cv" af..wat rijdt je..wat heb je gedaan..welke paarden heb je nog meer afgericht {met sucses} heb je diploma's? enz. enz. Ikzelf vraag E10,- per uur maar ik geef alleen les in de buurt en heb m'n orun 1ste fase diploma + diploma paardenhouderij en werk al een aantal jaar met paarden..als ik een paard voor iemand rijdt,en het is niet op m'n werk vraag ik ook 10,- voor een half uur,3 kwartier..