virtual zone horses, Wie heeft ervaring met ze?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Rivano

virtual zone horses, Wie heeft ervaring met ze?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-05 16:56

Zie dat ze wel eens leuke paarden aanbieden, en de omschrijvingen zijn altijd meer dan lovend. Nou hou ik wel van enthousiaste omschrijvingen maar vraag me toch af of het echt zo is.

Heeft iemand ervaring met ze?
Ze trainen ook, doen keuringen en gedragscorrectie. Ook import van andalusiers.

Alle info is welkom.

Rivano

Re: virtual zone horses, Wie heeft ervaring met ze?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-05 11:04

Oja, ze zitten in omgeving Bergen op Zoom.

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 13:28

Bij ons op stal zijn al meerdere paarden via hun verkocht.
De mensen die via hun hun paarden hebben verkocht zijn meer dan tevreden over ze.
Ze schijnen iig heel erg goed voor hun paarden te zijn.
Ze hebben nu rodi (de schimmel) te koop.
Dat is echt een super paardje, heeft ook bij ons op stal gestaan.
Succes met zoeken.

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 14:19

Je kan er wellicht eens gaan kijken, het is niet zo heel ver! Ze lijken wel eerlijk - als er iets mis mee is dan geven ze dat ook gewoon door...

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 14:57

Ik woon in Huijbergen tegen Bergen op Zoom, wie de eigenaar? Ik heb er werkelijk nog nooit van gehoord!

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 16:31

figora schreef:
Ik woon in Huijbergen tegen Bergen op Zoom, wie de eigenaar? Ik heb er werkelijk nog nooit van gehoord!

Mss herken je ze op hun website: www.virtualzonehorses.nl.

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-05 17:23

lin_ schreef:
Bij ons op stal zijn al meerdere paarden via hun verkocht.
De mensen die via hun hun paarden hebben verkocht zijn meer dan tevreden over ze.
Ze schijnen iig heel erg goed voor hun paarden te zijn.
.

Dat klinkt al goed.
Was een beetje voorzichtg omdat ze hun adres niet op de site willen zetten omdat ze "bang" zijn voor 'onverwachte visite' die ook schimmels kunnen overdragen. Terwijl als ik een afspraak maak [i]ook [/i]schimmels mee kan brengen.. (en zo kan ik niet zien of het met het O.V. te bereiken is. Haha! )
En omdat ze ook aan correctie doen ik geen idee heb of mijn aanstaande paardje misschien wel daarvoor erheen ging en een monster was die weer in zijn oude gedrag terug kan vallen.

De omschrijving van het paard was zo goed dat ik een beetje bang was van: als het te mooi is om waar te zijn dan is dat meestal ook zo.

Dus ik dacht: ik schakel Bokt in voor info. Als je deze vraag over Discovery sporthorses of special horses had neergezet krijg je van die horror verhalen..

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 17:04

Ik heb ze eens goed bekeken, maar nog nooit gezien, ook niet op wedstrijd ofzo....

pjb

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 00:08

Even een laat bericht! Ik ben dus Peter van VZH, ons adres stond eerst niet op de site doordat we toen de paarden in pension hadden. Je hebt verantwoordenlijkheid over paarden van andere mensen. Klanten zijn ooit heel brutaal door een wei in te lopen, zelfs een paard uit de wei of stal te halen. dat wilde we voorkomen. Nu kan niemand het terrein op als we er niet zijn of ze worden gezien en aangesproken.

De beschrijving is zoals het is. We zoekken ook parden die er uit springen! En als ze dat niet doen staat dat er ook gewoon bij! Paarden die komen met een gedragsprobleem worden verkocht met het verhaal er bij. Als je het wat volgde kon je dit zien bij danoontje, of Wadermie ocd net als Niki en Utje Momneteel blondy een gevoellig paard, Volta niet makkenlijk in de mond door omstandigheden etc.

mel77

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 00:22

Ik heb regelmatig gekeken op de site en ik vind het erg leuk hoe ze de site gemaakt hebben en de verhalen die ze over de paarden neerzetten zijn leuk omschreven. Het paard word heel duidelijk beschreven, zowel de voor als nadelen van het paard.

Ik zou zeggen ga er heen en ga eens kijken dan kan je zien hoe de paarden daar zijn.

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 00:57

Jullie komen ook goed op mij over.

Alleen de link die je geeft: Wiccas ruitersport, daar ging ik eens neuzen.

Zie ik daar een foto van mijn site , en/ of mijn advertentie gehaald, om hun eigen zadel mee aan te bieden onder een andere merknaam.
Ik reageer daar op in hun gastenboek, maar deze reacties worden eerst bekeken voordat ze worden geplaatst.