nu blijkt dat hij dat niet is
ik snap der niks van deze zijn toch met verstelbaren boom
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik snap der niks van deze zijn toch met verstelbaren boom
dus waarschijnlijk wisten die mensen dat niet.
eefjuh112 schreef:in alle wintec zadel zit een verstelbare boomdus waarschijnlijk wisten die mensen dat niet.
ik wist het niet en twijfelede heel erg
vandaar dit topic mischien wel ophelderend om te weten
amondi schreef:Verstelbaar of vervangbaar? Het vervangen van een boom in een wintec duurt ongeveer 10 minuten( zit met klitteband) Je kan er dus op wachten bij de zadelmaker.
En laat je niet uit het veld slaan door zadelmakers die er niet prettig aan werken, dat verteld mij meer over de zadelmaker dan over het zadel!

dit maakt echter niet veel uit want hij zal toch wel passen maar toch 

eefjuh112 schreef:in alle wintec zadel zit een verstelbare boom dus waarschijnlijk wisten die mensen dat niet.
vandaar dat ik het me kan voorstellen dat die zonder verstelbare boom is ik kan mischien eens de link plaatsen ven de advertentie of een foto van het zadel maar weet toch wel 100% zeker dat het wintec is

Faniek schreef:Dat het een wintec is geloof ik zo, maar zo zie je regelmatig mensen de 500 bijv. als 2000 aanbieden of als sport o.d.
past die nu niet tja dan uhm er zijn genoeg mensen die graag een wintec hebben
maar het zadel ziet er nog top uit
dus ik ben binnekort de trotse bezitter van een wintec en nu kan ik zelf ondervinden hoe deze zadels zijn