Peesbeschermers

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

daantje88

Peesbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-05 10:27

Ik had een vraagje:P

Ik ging gisteren naar de ruitersportzaak toe om te vragen of ze ook kleinere maten peesbeschermers verkochten als Pony en Full.
Die man stond me zowat vierkant uit te lachen en zei dat die niet bestonden. En vroeg waarom ik zulke kleine nodig had. Dus ik uitleggen dat het voor m'n pony was, maar maat "pony" is te groot. Want ze voetjes gaan er van bloeden Verdrietig
Waar mijn pony eerst stond, waren nog meer shetlanders en 1 vn die shetlanders had WEL kleine peesbeschermers. Dus ik snapte er niets van.

Het zelfde ook toen ik vroeg om transportbescherming.

Weten jullie of het inderdaad zo is dat dat helemaal niet bestaat, of weten jullie waar er wel kleine maten worden verkocht?

texeenmaikey

Re: Peesbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 10:30

Ik heb wel kleine peesbeschermers nog kleinder dan maat pony. Dus ze zijn er wel.

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 11:04

Iemand die ik ken heeft een Shet, en die heeft ook peesjes... Volgens mij bestaan ze dus echt wel kleiner als pony, want zulke smalle beentjes dat die pony heeft! Mss kan je BR, Lamicell, Eskadron, ... eens mailen om info?

Mamaloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 11:09

Ik heb voor mijn shetlander ook peesbeschermers (zwart en bruin) en transportbeschermers.
Helaas heb ik ze niet gekocht in een winkel, maar op de Zuidlaardermarkt. Dus ze bestaan zeer zeker wel.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 11:11

HH heeft ze in de maten S, M en L, maar ik weet niet hoe klein de S is... je kunt denk ik inderdaad het beste met de fabrikanten bellen (zoals memuska als zegt) of je belt naar een grote ruitersport winkel.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 11:16

Ze zijn er wel hoor, maar de meesten dingen in de kleinere maten komen uit Engeland.
Pb bokker 'Dennis' eens, die heeft alleen maar shetlanders en haalt ook regelmatig spullen uit Engeland.

texeenmaikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 14:11

angela88 schreef:
HH heeft ze in de maten S, M en L, maar ik weet niet hoe klein de S is... je kunt denk ik inderdaad het beste met de fabrikanten bellen (zoals memuska als zegt) of je belt naar een grote ruitersport winkel.

maat is van HH is net zo groot als ponymaat. en dat is te groot voor een shet.

Die van mij zijn merkloos maar ze lijken wel heel veel op die van HH. op die van mijn staat pony maar zijn kleinder als maat S

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 14:47

Lekker vriendelijk dat ze je uitlachten Knipoog.
Idd, bel eens rond met wat ruitersportzaken, struin het internet af.
Ze zijn er wel, dus goed zoeken!

snoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 14:51

een vriendin van mij heeft ook 2 shetjes en heeft de peesjes gekocht op het JIM [jumping indoor maastricht] ik weet zeker dat ze ze daar elk jaar [tot nu toe] hebben gehad, want ze heeft al 3x verschillende gekocht Haha!

Alytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 15:56

ooh ik wordt ook zo gek van dat gezoek naar kleine peesjes.
Maar ik heb er een paar gevonden. Ik heb die van mij bij www.thegallop.nl gekocht. Maar ik weet niet of ze ze daar nog hebben. Maarja die raad ik niet aan, het zijn van die zachte dingen. beetje vaag.
nou ja bij www.ruitershoponline.nl hebben ze pony peesjes, van Ned horse ofzo.(15,50 euro) Maar ik heb die mensen ooit gemaild, en ze pasten bij een shet. of ze hadden een aparte shet maat, nou ja als je het zeker wilt weten moet je ze maar even mailen.
en bij www.ruitersportoutlet.nl hebben ze pony peesjes die ook bij een shet passen. het zijn daar de peesjes van 12,95.
Nou ja ik hoop dat je genoeg weet, en anders pb je maar even Vork

daantje88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-05 18:01

Bedankt voor alle reacties:D
:@ Alytje: Ik ga gelijk een mail sturen;)

daantje88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-05 18:03

How volgens mij staat er nu een boos gezichtje, maar dat was niet de bedoeling..sorry!!!