Hoe krijg je een westernpad echt goed schoon?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dascha

Hoe krijg je een westernpad echt goed schoon?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-05 09:19

Ik hang mijn pads regelmatig even te luchten en ga er af en toe met de stofzuiger overheen Tong uitsteken. Maar aangezien ze niet in de wasmachine mogen (dat staat tenminste op één van de pads), vroeg ik me af hoe je ze nou echt goed schoon krijgt.

Flew

Re: Hoe krijg je een westernpad echt goed schoon?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 09:21

Ehm... een vriendin van me.. hier op bokt Judith_Cloud... Kamt altijd de haren eruit met behulp van een trekkammetje... (de onderkant dan) Verder weet ik er ook niet zo veel van (Dressuurmiep) Maar ik weet wel dat dat opzich best goed helpt.. Succes!

sorayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 09:46

ik heb gehoord dat je ze kan aflsuiten mete de tuinslang en dan alat drogen.Het duurt alleen wel heel lang voor ze weer droog zijn haah omdat ze nogal dik zijn

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 10:09

ja bij ons doen ze dat ook, afspuiten en goed schoon schrobben en dan in de zon laten drogen..

Brendageene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 10:46

Die van mij gaat gewoon in de wasmachine, maar die is niet zo heel dik, die kun je zo opvouwen. Die hele dikke pads kan je beter onder een goede tuinslang zetten (met een harde straal) Zorg wel dat als je zeep gebruikt dat het er goed uitgespoelt is!